וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגיונרים: דאבור פונה לביה"ח, זלצבורג הודיעה כי לא יגיע לנבחרת

החלוץ שותף כמחליף ב-0:5 על אוסטריה וינה, נפגע בהתנגשות ראשים והתאושש בבית החולים, אך קבוצתו הבהירה כי ינצל את הפגרה למנוחה. אחמד עאבד הבקיע צמד והפסיד, אלמוג כהן כבש וניצח

אדריאן הרבשטיין

אחרי שהפסידה במחזור האחרון, גירסונספור של אחמד עאבד התארחה היום (ראשון) אצל ארזורומספור במשחק מלהיב שהסתיים ב-4:5 לטובת המארחים במסגרת המחזור ה-28 בליגה הטורקית השנייה. הישראלי פתח בהרכב, נראה נהדר וכבש צמד בכורה (19, 54) אך קבוצתו לא הצליחה לצאת עם נקודות למרות שכבר הפכה פיגור 2:0 ליתרון 2:3. עאבד הוחלף בדקה ה-64, דקה לפני שקגלר בריניקי איזן ל-4:4, אך המחליף כריסטיאן בקמנגה כבש שער עמוק בתוספת הזמן כדי להשיג לארזורמספור שלוש נקודות. גירסונספור ממוקמת במקום ה-11 בטבלה, עם 37 נקודות, שש נקודות פחות מהמקום השישי שמוביל לפלייאוף העלייה לליגה הבכירה.

עוד בנושא:

אריאל הרוש: "אנתוני וארן עשה מעשה פסול, הוא צריך לשלם על זה"
ליגה סינית: ערן זהבי כבש, גוואנגז'ו הובסה 5:2 על ידי שנגחאי
ליגיונרים: 90 דקות וניצחון לדקל קינן במשחק פתיחת העונה

צפו בשער הבכורה של אחמד עאבד בטורקיה

* אלמוג כהן ואינגולשטאדט ניצחו 2:4 את דינמו דרזדן בביתם במשחק דרמטי כשכהן כובש את השער הרביעי. הקשר הישראלי, שחזר להרכב אחרי שריצה עונש הרחקה, ראה את קבוצתו יורדת להפסקה ביתרון 0:2, אך במחצית השנייה האורחים כבשו פעמיים והיו בדרך להשיג נקודה. לשמחתו של כהן, בדקה ה-91 סוני קיטל כבש שער דרמטי אחרי שבישל את שני השערים הראשונים ובישל גם את הרביעי לכהן עצמו בדקה ה-94, והישראלי קבע את תוצאת המשחק.

* מונס דאבור קיבל מנוחה אחרי עלייתה של רד בול זלצבורג לרבע גמר הליגה האירופית ושותף רק כמחליף ב-0:5 הקליל על אוסטריה וינה, אך בדקות שלו על המגרש הספיק להיפצע בצורה מדאיגה. דאבור נכנס בדקה ה-68, כשקבוצתו כבר הוליכה 0:3, ונפגע בדקת הסיום במהלך התנגשות ראשים מסוכנת עם שטפן שטנגל. החלוץ הישראלי פונה לבית החולים ולאחר זמן מסוים הודיעה קבוצתו כי מצבו טוב, אך הבהירה כי ינצל את הפגרה להתאוששות ולא יצטרף לנבחרת ישראל לקראת המשחק מול רומניה. זלצבורג עם שמונה נקודות יתרון בפסגה האוסטרית אחרי 27 מחזורים.

* אולימפיה פראג, ללא המאמן מוטי איוניר שטרם חזר אחרי אירוע הלב שעבר וגם בלי שגיא גידיץ שלא נכלל בסגל, ניצחה 0:1 בחוץ את צ'סקה בודיוביצה ועלתה למקום השביעי בליגה השנייה בצ'כיה.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
שחקן אינגולשטאדט אלמוג כהן חוגג עם סוני קיטל. GettyImages
שער ליגה ראשון העונה. אלמוג כהן/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully