וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריאל הרוש: "אפשר להגיד שזאת העונה הכי טובה בקריירה שלי"

שוער אנורתוזיס התראיין לתוכנית "טוכמן וחמי" ודיבר על ההצלחה של האקסית בית"ר ("לא אוהב את טביב, אבל הוא מבין כדורגל") והיחסים עם אוהדי הקבוצה מהבירה ("עד היום אני מקבל הודעות נאצה")

ברני ארדוב

אמש (שבת) נפגשו שתיים מהאקסיות של אריאל הרוש למשחק צמרת מסקרן, מותח ויצרי בליגת העל, אבל אם תשאלו את השוער, אין בו אפילו טיפת געגוע. השוער בן ה-29 רושם עונה טובה תחת שרביטו של רוני לוי באנורתוזיס הקפריסאית וספג עד כה 21 שערים בלבד - הכי פחות בליגה פרט למוליכה אפולון לימסול.

"אפשר להגיד שזאת העונה הכי טובה שלי עד היום", הוא אומר בראיון לתוכנית "טוכמן וחמי". "למרות ששנה שעברה הייתה לי מבחינה אישית עונה מצוינת עם הפועל. כדי להיות שוער טוב צריך גם שהקבוצה תהיה טובה ואני מקווה שזה רק ימשיך ככה. ההחלטה להגיע לקפריסין היא אחת מהטובות שעשיתי בחיים שלי, גם מקצועית וגם מבחינת השקט שלי. אני מתעסק רק בכדורגל אחרי שבשנים האחרונות התעסקתי בהכל וקצת בכדורגל. פה אני מסיים אימון, הולך הביתה ונח, הכל בשקט ובלי לחץ של תקשורת ואוהדים. בא להנות מכדורגל ולעבוד. כשאתה שקט במגרש גם רואים את זה ויש תוצאות".

עוד בנושא

לוהט: שער ליגה חמישי לערן זהבי, גוואנגז'ו הובסה 5:2
90 דקות וניצחון 0:1 לדקל קינן בבכורה במדי סינסינטי
דיווח ב"מארקה" הספרדי: ויאריאל מעוניינת במונס דאבור

שוער אנורתוזיס פמגוסטה אריאל הרוש. אתר רשמי אנורתוזיס פמגוסטה, אתר רשמי
לא מתגעגע. הרוש/אתר רשמי, אתר רשמי אנורתוזיס פמגוסטה

על החלטות העבר: "אני לא חושב שעשיתי טעויות בעבר. כשהפועל תל אביב פנו אליי הבנתי שבונים שם משהו גדול ומשקיעים שם כסף. אף אחד לא ידע שהפועל הולכת לקרוס, זה מועדון בין המועדונים הגדולים בארץ. אם ידעתי שהפועל הייתה קורסת לא הייתי מגיע. מה שקרה מרגע שחתמתי זה מאלוהים, אי אפשר לשלוט על זה. פרשת הצ'צ'נים? אני מרגיש שעשיתי משהו טבעי לחלוטין שקפטן צריך לעשות. בגלל שהייתי במסיבת העיתונאים התחילו להתהפך עליי. לא יכולתי לנבא מראש את הדברים הרעים שקרו. אני שלם עם ההחלטות שלקחתי ועשיתי הכל בלב שלם".

על ההצלחה של בית"ר ירושלים בעונה הנוכחית: "אני לא יכול להגיד שאני אוהב את אלי טביב כבן אדם, אבל הוא מבין בכדורגל ותמיד אמרתי את זה, זאת האמת. בית"ר עושה דברים גדולים השנה. זה מעבר למצופה מהם וכל הכבוד להם. אני חושב שהם יכולים ללכת עד הסוף. הדבר החשוב לקבוצה שרצה לאליפות היא לקחת נקודות גם במשחקים לא טובים והם עושים את זה. יש להם התקפה בין הטובות בליגה אם לא הכי טובה. אמרתי בעבר שהפועל באר שבע או מכבי תל אביב ייקחו אליפות בגלל שיש להם סגל יותר עמוק, אבל בית"ר עושה עונה גדולה. אני מאמין שהמשחקים בין שלוש הקבוצות הללו יכריעו. מי שתהיה יותר איכותית ותתעלה תיקח אליפות. זו עונה שהביאו שחקן ועוד שחקן, הכל התחבר ושחקנים השלימו אחד את השני. לא ציפו לזה בבית"ר בתחילת העונה אבל זה הכדורגל. מגיע להם כל הכבוד".

על אלישע לוי: "אני מאוד מצטער על מה שקרה בנבחרת עם אלישע לוי. הוא בן אדם זהב ואני מאוד אוהב ומעריך אותו, גם מקצועית וגם כבן אדם. יכול להיות שהטעו אותו או שהוא קיבל החלטה לא טובה. אני עשיתי טעות, שילמתי עליה אבל עמדתי אחרי מה שעשיתי. זה לא יקרה יותר לעולם, הייתי בסערת רגשות. דיברתי עם אלישע ויישרתי איתו את ההדורים. הוא שם את הכל בצד ונתן לי לפתוח במשחקים הנותרים בהם הייתי מצוין. הכל היסטוריה ואנחנו שוכחים את זה. מאחל לאלישע את כל ההצלחה שבעולם".

על הנבחרת: "אם במשחקים האחרונים שלי בנבחרת הייתי מצוין ואני בכושר הכי טוב בקריירה, לא מגיע לי לפתוח? אני אוהב לדבר רק במגרש. שנותנים לי את המושכות ואני טוב אני צריך להמשיך. אם אני לא טוב, זאת החלטה של מאמן מה לעשות. ברגע שהייתי טוב ראוי שאני אמשיך בשער, אבל יש מאמן והוא קובע. במשחקים נגד איטליה וספרד היה לי ביטחון והכל היה בסדר. מי שמשחק צריך לשחק עם ביטחון. קל יותר לשוער לבוא עם ידיעה שהוא שוער ראשון".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
אלי טביב בעלים בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
"לא אוהב אותו, אבל הוא מבין כדורגל". טביב/ברני ארדוב

על המשך הקריירה: "אני לא פוסל שום דבר. נחכה למאי, שאסיים את העונה, ואז נראה לאן פניי מועדות. אני רוצה להמשיך להתקדם לליגה בכירה אבל קודם כל נסיים טוב את העונה ואולי יהיו הצעות טובות יותר, גם מישראל וגם מחו"ל. פרנסה זה בידי שמיים. אם אלוהים ירצה שיהיה לי כסף, ככה יהיה. מאמין בבורא עולם ושהוא יביא לי משהו טוב. אני לא מתכנן יותר מדי, פשוט זורם עם הדברים. נקווה שהכל יהיה בסדר ויסתדר".

על מה שעבר בקבוצות העבר: "חורה לי שעדיין יש שנאה מאוהדי בית"ר ירושלים. כשהייתי בנתניה קראו לי בוגד, וששיחקתי בהפועל תל אביב קיבלתי הודעות נאצה. לבית"ר קהל מצוין, קהל תומך. בלי הקהל שלהם הם לא היו מגיעים למקום אליו הגיעו. חבל שיש להם אחוז מסוים שהוא די גדול של קומץ שמייצג את הקבוצה. בטבע שלך קשה לאחל בהצלחה למי שרוצה ברעתך".

"איציק קורנפיין ראוי ביותר להיות יושב ראש ההתאחדות לכדורגל. ממליץ בחום על מאמן רוני לוי כמאמן נבחרת ישראל, הוא מאמן גדול, אבל מי שייבחר מבורך. מה שקרה עם אנתוני וארן פסול מאוד בעיניי. הוא עשה טעות והוא צריך לשלם עליה, זה מאוד פשוט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully