וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגיונרים: 90 דקות וניצחון לדקל קינן במשחק פתיחת העונה

סינסינטי FC והבלם הישראלי פתחו ברגל ימין את עונת ה-USL עם 0:1 על צ'רלסטון. אנורתוזיס של אריאל הרוש ורוני לוי חזרה למקום השלישי בקפריסין עם 0:2 על א.א.ל לימסול. טל בן חיים לא שותף ב-3:3 של ספרטה פראג בדרבי מול סלביה

* דקל קינן ערך הלילה (בין שבת לראשון) הופעת בכורה רשמית במדי סינסינטי FC, קבוצתו החדשה מליגת ה-USL האמריקאית. הבלם הישראלי, שכבר משמש כקפטן של קבוצתו, פתח ושיחק 90 דקות בניצחון במחזור הראשון על צ'רלסטון, ובסיום אף שימח במיוחד את האוהד הזה, כפי שתראו בסרטון שלמעלה.

* רגע לפני שהוא מגיע לישראל לקראת משחק הנבחרת מול רומניה בשבת הבאה, אריאל הרוש שמר על רשת נקייה בפעם ה-13 העונה, כאשר אנורתוזיס פמגוסטה 0:2 בחוץ על א.א.ל לימסול. הניצחון הזה החזיר את הקבוצה רוני לוי למקום השלישי המעניק כרטיס למוקדמות הליגה האירופית, כשאת השער הראשון הבקיע הבלם גורדון שילדנפלד (42) אחרי הסטה של ז'ואאו ויקטור, שהבקיע בעצמו את השני בדקה ה-62 אחרי כדור חופשי של דניאל פראניץ'.

* טל בן חיים נותר על הספסל של ספרטה פראג ולא שותף בדרבי הדרמטי בו קבוצתו איבדה יתרון 0:3 וסיימה ב-3:3 מול סלביה. ניקולאה סטנצ'ו הרומני כיכב עם צמד, אבל האלופה חזרה עם שערים בדקות 70 ו-83, לפני שמילאן שקודה השווה בדקה ה-95. ספרטה ירדה למקום השישי ונותרה בפיגור שבע נקודות אחרי סלביה השנייה, הנמצאת במקום המוביל למוקדמות ליגת האלופות.

* אמיר בן שמעון ערך הופעת בכורה במדי אינטר ברטיסלבה מהליגה הסלובקית השנייה, שניצחה 1:2 את מיקולש במשחק החזרה מפגרץ החורף.

* גיא אסולין לא שותף בניצחונה של קייראט 0:2 על אטיראו במחזור השני בליגה הקזחית. קבוצתו עם מאזן מושלם של שש נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully