וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עומר אצילי וגידי קאניוק מחוץ לסגל מכבי תל אביב להפועל חיפה

18.3.2018 / 9:26

אצילי טוען בפני מקורביו שהוא כשיר לחלוטין כבר שבועיים, אך קרויף ממשיך לדחות את חזרתו. גם קאניוק, שערך בכורה במחזור הקודם, יישב ביציע. בקבוצה מעידים: "כולם רוצים להסב נחת לגולדהאר"

צילום ועריכה: קובי אליהו

חזרתו של עומר אצילי לסגל מכבי תל אביב שוב תידחה. ג'ורדי קרויף החליט לאחר לבטים לא להכליל את אצילי בסגל למשחק הערב (ראשון, 21:00, ספורט 5) מול הפועל חיפה, למרות שהקשר טוען בפני מקורביו שהוא מרגיש כשיר לחלוטין ומתאמן באופן מלא כבר למעלה משבועיים. קרויף מעדיף לאפשר לאצילי גם את השבועיים הקרובים לאימונים ואולי גם למשחק אימון כדי שהוא יחזור אחרי פגרת הנבחרת ופגרת ליל הסדר.

עוד בנושא

אחרי יותר משנה: גולדהאר הפתיע והגיע לאימון מכבי תל אביב
קרויף: "אי אפשר להתעלם מהעונה המצוינת של הפועל חיפה"

שחקן מכבי תל אביב עומר אצילי. מכבי תל אביב, אתר רשמי
ממשיך לחכות. אצילי/אתר רשמי, מכבי תל אביב

גם ללא אצילי וללא שרן ייני שפצוע מאז המשחק מול הפועל באר שבע, הסגל של מכבי תל אביב עמוס מאוד. הערב יחזור ליציע גידי קאניוק ששיחק כמחליף לראשונה במחזור הקודם מול קבוצתו לשעבר מכבי פתח תקוה. קאניוק אולי קיווה להמשיך בסגל ואולי לזכות בדקות משחק נוספות, אך כמות השחקנים הרבה תעלה אותו ליציע. שני שחקנים שנאבקים על מקום בסגל הם ארון שוינפלד וכריסטיאן באטוקיו שלא נכללו בשמונה עשר במשחק האחרון, אבל אחד מהם צפוי להתלבש הערב.

מי שיצפה הערב במשחק לראשונה העונה בישראל הוא הבעלים מיטש גולדהאר שנחת אתמול בבוקר וישהה בארץ בימים הקרובים. במכבי תל אביב אמרו על כך: "כולם רוצים להסב נחת למיטש. זה חשוב מאוד. הקבוצה חייבת לתת הערב הכל במגרש". על פי המסתמן לא צפויים שינויים בהרכב ביחס לזה שפתח מול מכבי פתח תקוה ביום שני שעבר. במכבי תל אביב גם בטוחים שבאצטדיון יהיו כ-12 אלף צופים אחרי שבמשחק האחרון היו רק 8,000.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully