וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ורדי קרויף: "הפועל חיפה עושה עונה מצוינת שאי אפשר להתעלם ממנה"

15.3.2018 / 10:35

מאמן מכבי תל אביב פירגן ליריבה לקראת המשחק בין הקבוצות ביום ראשון: "יש לנו הרבה כבוד אליהם". ההולנדי הוסיף: "כל משחק כרגע הוא כמו גמר". דור פרץ: "זה המאני טיים"

ספורט 1

אחרי סיבוב שני מצוין, אותה סיימה שכקבוצה שצברה הכי הרבה נקודות, מכבי תל אביב תקווה לפתוח גם הפלייאוף העליון ברגל ימין, כאשר תארח את הפועל חיפה ביום ראשון. למרות התקופה המוצלחת, הצהובים סיימו את העונה הסדירה רק במקום השלישי והם ישמחו לשחזר את הניצחון הגדול על הקבוצה של ניר קלינגר רק לפני כשלושה שבועות (0:4) כי לנסות לעקוף את הפועל באר שבע ובית"ר ירושלים שמעליה. ג'ורדי קרויף ערך היום (חמישי) מסיבת עיתונאים לקראת המפגש שפותח את הפלייאוף העליון.

קרויף פתח ואמר: "ככה נבנה לוח המשחקים. מה שקרה לפני שלושה שבועות שייך לעבר, רוצים להגיע מוכנים גם למשחק הזה. אי אפשר להשוות את מה שקרה במשחק הקודם. הפועל חיפה עושה עונה מצוינת, אנחנו צמודים בטבלה ויש לנו הרבה כבוד אליהם. יהיה משחק קשה. ראיתם מה קרה לנו מול מכבי חיפה, שניצחנו בקלות בגביע ואז הפסדנו להם בליגה. לא צריך לחשוב בפלייאוף על מה שקרה בליגה, זה כבר היה ונקבר, ממשיכים הלאה".

המטרה לקראת ההתמודדות: "לנסות לשחק עם אנרגיות כמו במחצית הראשונה מול פתח תקוה, זה הכדורגל והאנרגיות שאנחנו רוצים לראות וננסה לבוא ככה לכל המשחקים שנשארו. אנחנו מתנסים להתמקד בלשפר את המשחק שלנו, למרות שאנחנו יודעים כמה היריב מסוכן. הם עושים עונה טובה, מכירים במה הם חזקים ויודעים שזה יהיה כמו גמר, כמו כל משחק כרגע. אני לא עושה חישובים לפני המחזור, אנחנו צריכים להסתכל רק על הנקודות הצהובות ורק לקראת המשחק הקרוב, לא יותר מדי קדימה".

עוד בנושא

אחרי התקרית: אלירן עטר ויובל שפונגין קיימו שיחה והתפייסו
הפועל חיפה: מאמן השוערים לשעבר הגיש תביעה נגד יואב כץ
אוהדי בית"ר בטירוף: אזלו כל הכרטיסים שהוקצו לחצי גמר הגביע

כעת: ג'ורדי קרויף במסיבת עיתונאים לקראת אשדוד. ספורט 1
המאני טיים כבר כאן. קרויף/ספורט 1

על המצב בטבלה: "אנשים אולי מתקשים לראות כמה מעט מרחק יש בין המקום הראשון לרביעי, אי אפשר להתעלם מהפועל חיפה, הם במירוץ. לכולם יש סיכוי כמעט שווה כי ההפרשים קטנים ובמשחק אחד קבוצה יכולה לפתור את כל הבעיות שלה. יש יותר משתי מועמדות, צריך לקבל את זה. הסגל שלנו קטן ממה שהיה בתחילת העונה, כי מכרנו ארבעה שחקנים והבאנו אחד. לא אכפת לי אם מדובר בשחקן הכי יקר או הכי זול, לא משנה הגיל, מי שטוב ישחק. אם אני בוחר לא נכון זו טעות שלי. הקבוצה בכושר טוב כרגע למרות כמה נקודות שאיבדנו בדרך".

על מצב הסגל והקבוצה: "אם המחליפים יהיו טובים וילחצו, זה ישפיע וידחוף את שחקני ההרכב. צריך להיות מוכן כשהצ'אנס מגיע, ולתפוס אותו בשתי ידיים. הפלייאוף העונה יותר שוויוני, זה ברור מהנתונים. הנוכחות של מיטש גודלהאר תמיד נותנת דחיפה לשחקנים ולאנשי המועדון, אני מקווה שיגיע ויהיה פה כמה שיותר זמן. זה נותן מוטיבציה. זה המאני טיים, אנחנו חושבים רק על לנצח במשחק".

דור פרץ: "זה המאני טיים. מתייחסים לכל משחק כאילו הוא הכי חשוב וחיביים לנצח. בהפועל חיפה יש חומר אנשוי ברמה הכי גבוהה שיש, שחקנים ברמה גבוהה. אין סיבה שלא יהיו בפלייאוף העליון, היה צריך לקרות גם בשנים הקודמות. לדעתי הם חזרו השנה לאיפה שמגיע להם להיות. אנחנו מתכוננים לכל משחק באשר הוא, מניסיון עבר כשאנחנו פוגשים קבוצות בתכיפות אנחנו צריכים להיערך בהתאם. התפקיד הזה יושב עלי טוב, אני שמח שאני בהרכב כבר תקופה יחסית ארוכה ומקווה להמשיך ככה. בוודאי שאני שואף להגיע לנבחרת. חזרנו לחוקים הבסיסיים שלנו כבקוצה ואז בנינו את היכולת האמיתית שלנו. אנחנו משחקים עם אגרסיביות ונשמה התוצאות לטובתנו. הפלייאוף הזה כולל שש קבוצות לכל דבר, כל המשחקים יהיהו קשים מאוד. אי אפשר לזלזל באף משחק. נהנה מהמחמאות. אשמח לעשות הכל בשביל הקבוצה כדי להגיע לסוף השנה אפילו יותר מרוצה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully