וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי בית"ר בטירוף: אזלו כל הכרטיסים שהוקצו לחצי גמר הגביע

14.3.2018 / 20:45

כחצי שעה בלבד אחרי שהחלה המכירה, אזלה כל הקצאת 9,000 הכרטיסים לאוהדי הקבוצה מהבירה. אוהדי בית"ר החלו לרכוש כרטיסים ליציעים אחרים וההערכה היא ש-15 אלף אוהדים יגיעו לחיפה

ספורט 1

טירוף בקרב אוהדי בית"ר ירושלים לקראת חצי גמר הגביע מול קרית שמונה: כחצי שעה לאחר שהחלה המכירה, אזלה כל ההקצאה של 9,000 כרטיסים לאוהדים. ייתכן שכמות נוספת של כמה אלפי כרטיסים תופץ למכירה בהמשך. בשלב זה, אוהדי בית"ר החלו לרכוש כרטיסים מיציעי קבוצות אחרות וההערכה היא שכ-15 אלף מאוהדי המועדון הירושלמי יגיעו לחיפה.

בעניין אחר, במועדון רוצים לראות את עידן ורד חוזר להיות שחקן משמעותי בסגל כבר לאחר פגרת הנבחרת, גם אם ישמש בשלב ראשון כג'וקר מהספסל. בקבוצה מתכוונים לקיים משחק אימון במהלך הפגרה על מנת להכניסו לכושר טוב יותר וכמו כן לעבוד עם הקשר באופן אישי על מנת שיוכל לסייע לבית"ר בחלק האחרון של העונה. הצוות הרפואי של המועדון הבהיר כי ורד נמצא בישורת האחרונה של תהליך ההחלמה שלו, אך זקוק לזמן כדי לחזור לכושר. בשלב זה ורד לא בנוי פיזית ליותר מ-30 דקות במשחק.

בקבוצה ירצו להשאיר במשחק הקרוב נגד מכבי נתניה את אנתוני וארן או יקוב סילבסטר על הספסל, על מנת שיהיה שחקן התקפה שיוכל לעלות תוך כדי משחק ולגרום לשינוי אם יצטרכו. הבעיה היא שכרגע אין אף שחקן כנף או קשר תוקף שנמצא בכושר מספק על מנת להחליף את אחד מהשניים ונראה שההחלטה תיפול על פי האימונים עד למשחק. ז'אורז'יניו פצוע, דייויד בויסן ויעקב בריהון עדיין לא נכנסו לעניינים ומבחינת הצוות המקצועי זה יהיה סוג של הימור לפתוח עם אחד מהשניים.

עוד בנושא

לוח המשחקים המלא של הפלייאוף העליון: מתי בית"ר משחקת?
בית"ר חוגגת מקום שני: "כנראה שבני בן זקן צדק, אלוהים איתנו"
פול אדגר יחזור מיידית לפינלנד אם האופציה של ראשל"צ לא תמומש

עידן ורד שחקן בית"ר ירושלים. יוסי ציפקיס
מתאושש לאט לאט. עידן ורד/יוסי ציפקיס

בבית"ר לא אהבו את השיבוץ למשחק החוץ בטרנר פחות משלושה ימים לאחר חצי גמר גביע המדינה נגד קרית שמונה. הצוות המקצועי מבין כי יאלץ לחלק עומסים בין שחקנים בשני המשחקים החשובים. מחר תתברר סופית חומרת פציעתו של איתי שכטר, אך כמו שזה נראה כרגע מדובר במתיחה חזקה שתגרום לו להיעדר כשלושה שבועות. שכטר נמצא בספק לחצי גמר הגביע ולמשחק מול באר שבע בטרנר וההחלטה אם ישחק תתקבל על פי קצב החלמתו. בכל מקרה, במועדון הבהירו כי בשום מצב לא יסכנו אותו.

* הקבוצה שוב עמדה לדין היום (בפעם השמינית העונה) בעקבות השלכת ארטיק מיציע אוהדיה אל כר הדשא במשחק הביתי האחרון מול הפועל עכו ונקנסה בסך של 7,500 שקלים.

(עדכון ראשון: 17:55)

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully