וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: "כנראה שבני בן זקן צדק, אלוהים איתנו"

12.3.2018 / 7:25

אחרי הניצחון על רעננה, שחקני בית"ר ירושלים לא שוכחים את האסיפה של המאמן לפני ב"ש והייחוס לבורא עולם. קליימן: "בוער בנו לעשות תואר מהעונה הזאת, אנחנו כמו יחידה מגובשת"

ספורט 1

1. כשאפילו בן זקן חגג עם האוהדים

לפני שבועיים וחצי, לקראת משחק החוץ של בית"ר ירושלים בטרנר נגד הפועל באר שבע, ערך בני בן זקן אסיפה טקטית לשחקנים ונתן דגש בעיקר על הצד ההגנתי מול התקפת באר שבע. כאשר הגיע לדבר על החלק הקדמי הוא סיכם זאת בקצרה ואמר להם: "בהתקפה אני לא דואג, שם אלוהים איתנו".

אתמול בנתניה, לאחר הניצחון 0:2 מול רעננה, זה כבר התחיל לחלחל לשחקנים, שאמרו: "כנראה שבני צדק, אלוהים איתנו, גם כשאנחנו רעים הגולים נכנסים וליריב כדורים פוגעים בקורות". שחקן נוסף הוסיף: "אלה החיים, בלי מעט מזל אי אפשר להגיע לכלום". אגב, בית"ר עשתה 56 נקודות מ-78 אפשריות, קרוב ל-72% הצלחה, אחוזים שלא עשתה בעונות האליפות ב-2008 וב-2007. אגב, בעונת הדאבל ב-2008 עם כל הכוכבים עמדה בית"ר לאחר המחזור ה-26 עם 51 שערי זכות, העונה היא עומדת באותו המחזור על 60 שערי זכות. לראשונה עוד סיבה לחגיגה היא שלראשונה העונה בן זקן קיבל קרדיט מהקהל שקרא לו בסיום, עודד אותו וביקש ממנו לשבת עם השחקנים. אגב, בירידה מהמגרש אמר בן זקן לאנשי בית"ר: "ידעתי שגם זה יגיע, קהל ניזון הרבה פעמים מדברים לא נכונים אבל בסופו של דבר רק התוצאות קובעות".

בצוות המקצועי הודו בסיום כי נעשו לא מעט טעויות אתמול. ערב לפני הצוות המקצועי התכונן ל-4:3:3 של רעננה אך משום מה כולם הופתעו כשבית"ר פתחה רק עם שני שחקנים בקישור - קריאף וקלאודמיר. שחקנים העירו לספסל על כך תוך כדי משחק ולאחר רבע שעה סאבו הוסט לאמצע. שחקנים בקבוצה אמרו על כך: "סתם הכנסנו אותם למשחק, הם קיבלו ביטחון מהפתיחה", גם בחצי השני נעשו מספר חילופים טקטיים על מנת לא לאבד את הניצחון המיוחל. אנתוני וארן החליף תפקידים לפחות שלוש פעמים ונראה מבולבל במהלך המשחק.

עוד בנושא:

בני בן זקן: "שמח שהקהל מרוצה". איתי שכטר יחמיץ את פתיחת הפלייאוף
ליגת העל: בית"ר ירושלים ניצחה 0:2 את הפועל רעננה בחוץ

הפועל באר שבע ראשונה, בית"ר שנייה: לוח משחקי הפלייאוף נקבע

בני בן זקן, מאמן בית"ר ירושלים. יוסי ציפקיס
חגג לראשונה עם האוהדים. בן זקן/יוסי ציפקיס

2. בוריס קליימן חוזר לפורמה

מי שהציל את בית"ר בדקה האחרונה ובכלל במשחקים האחרונים הוא בוריס קליימן, שעובר את אחת העונות הסוערות בקריירה. קליימן התחיל את העונה לא טוב כשאפילו סתיו שושן נכנס לשער במקומו. קליימן טען אתמול כי הוא "לא קורא ולא מתייחס לביקורות ושמועות", אך בתוך עמו הוא חי ובחודשים האחרונים הוא ראה יותר מדי כותרות על מחליפים איתם מתקיימים מגעים ועל הרצון לראות אותו בחוץ בעונה הבאה וזה הטריף אותו ופגע בו מאוד. בשורה התחתונה קליימן התמודד כמו בוגר עם הסיטואציה וראוי לחוזה חדש בבית"ר לעונה הבאה. כשמדברים על עוגנים שבית"ר נשענה עליהם בשנים האחרונות, קליימן הוא אחד מהם.

השוער אמר בסיום: "יש לנו קבוצה מדהימה, יש חדר הלבשה שמחזיק את הקבוצה, רואים על הדשא את הגיבוש והחיבור, כמו יחידה אחת. הכי בוער בנו לעשות תואר מהעונה הזאת, אנחנו מאמינים בעצמנו אבל מכוונים רק למשחק הבא, לא יותר מדי קדימה"

עוד באותו נושא

פול אדגר יחזור מיידית לפינלנד אם האופציה לא תמומש עד סוף החודש

לכתבה המלאה
איתי שכטר, קלאודמיר, בית"ר ירושלים. יוסי ציפקיס
הפציעה שלו מדאיגה את בית"ר. איתי שכטר/יוסי ציפקיס

3. איתי שכטר בספק לחצי גמר הגביע

איתי שכטר יעבור צילום כשלאחריו תתברר חומרת הפציעה שלו. הערכת השחקן היא כי מדובר במתיחה חזקה ומניסיונו עם פציעות כאלה והיכרות עם הגוף שלו הוא ייעדר כשלושה שבועות, מה שמעמיד בסכנה את האפשרות שישחק בחצי גמר גביע המדינה נגד קרית שמונה. דווקא בתקופה כזאת ששכטר בחוץ נכון יהיה לבית"ר והשחקן לשבת ולסכם על חוזה חדש.

שחקנים בקבוצה אמרו אתמול: "שכטר הוא מנהיג, עכשיו הוא יהיה מתוסכל לשבת בחוץ ולא להיות עם הקבוצה, דווקא בתקופות כאלה צריך אותו בחדר הלבשה חזק וטוב יעשו אם ייתנו לו שקט מהדאגה לעתיד". בבית"ר היו מאוד מרוצים מהיכולת של יקוב סילבסטר והדגישו כי המהלך עם אנתוני וארן בשער השני חשוב מאוד לביטחון של השניים, במיוחד כשאיתי שכטר יהיה בחוץ בשבועות הקרובים. אגב, לא בטוח שבית"ר תפתח עם סילבסטר ווארן יחד במשחקים הבאים וייתכן שתשאיר חלוץ אחד על הספסל שיוכל להיכנס תוך כדי משחק ולעשות שינוי.

ז'אורז'יניו שחקן בית"ר ירושלים. אדריאן הרבשטיין
עדיין סובל מכאבים. ז'אורז'יניו/אדריאן הרבשטיין

4. מסדר פצועים בבית"ר

בבית"ר ימתינו להחלטה באיזה יום ייערך המשחק מול מכבי נתניה במחזור הבא ויתכננו את שבוע האימונים בהתאם. ז'אורז'יניו עדיין סובל מכאבים וייתכן כי יראה מומחה נוסף לפני שיחזור לאימונים. מרסל הייסטר לא יחזור לאימונים בשבועיים הקרובים, כשהוא סובל מנפיחות באיזור הברך. בבית"ר ירצו לקבל בהשאלה לעונה נוספת את שון גולדברג ממכבי תל אביב. על פי ההסכם בין הצדדים, במידה שמכבי משאילה אותו, לבית"ר יש זכות ראשונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully