וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי התקרית: אלירן עטר ויובל שפונגין קיימו שיחה והתפייסו

14.3.2018 / 8:37

חלוץ ומגן מכבי תל אביב שהתעמתו מילולית במהלך המשחק מול מכבי פתח תקוה יישרו את ההדורים. עומר אצילי עשוי להיכלל בסגל למשחק מול הפועל חיפה, קרויף לשחקנים: "מרוצה מהגישה שלכם"

ספורט 1

אלירן עטר ויובל שפונגין התפייסו לאחר העימות המילולי שהיה ביניהם במשחק מול מכבי פתח תקוה שלשום (שני). עטר ושפונגין שנראו מחליפים דברים תוך כדי תנועות ידיים, סיימו את התקרית ביניהם ברוח טובה כבר אתמול. במכבי תל אביב יודעים שעטר "מצוברח" נוכח העובדה שהוא לא מקבל אשראי על ידי ג'ורדי קרויף להרכב ואפילו שהיה זה שכבש את שער הניצחון על הפועל באר שבע, לא קיבל קרדיט מאז על ידי המאמן. קרויף כבר הבהיר כי ניק בלקמן הוא באנקר אצלו וכעת נראה שגם וידאר קיארטנסון יחזור לפתוח עד סוף העונה, לכן החלוץ הישראלי מבין כי הוא ישהה לא מעט על הספסל ולכן נכנס למשחק שלשום כשהוא טעון.

אגב, ארון שוינפלד שפתח בשני המשחקים שקדמו למשחק האחרון אפילו לא היה בסגל שלשום ונראה כי התחרות כעת תהיה מאוד גדולה על המקום בסגל.

התקרית המילולית עם שפונגין היתה יוצאת דופן גם כי מדובר באחד השחקנים הכי שקטים ורגועים בקבוצה ולכן היה די ברור לרבים במועדון שהסיפור יגמר ביניהם מהר מאוד. אגב כשנשאל קרויף בסיום המשחק על מה שאירע בין השניים על כר הדשא, אמר: "אני לא מבין עברית. אתם ודאי יודעים יותר טוב ממני מה שנאמר".

עוד בנושא

לוח המשחקים המלא של הפלייאוף העליון: מתי מכבי תל אביב משחקת?
ג'ורדי קרויף במסר לגולדהאר: "הכרחי שיגיע. זה ידחוף אותו בפלייאוף"

אלירן עטר שחקן מכבי תל אביב מול מכבי פתח תקוה. ברני ארדוב
הרוחות נרגעו. אלירן עטר מול מכבי פתח תקוה/ברני ארדוב

בתוך כך שוחח אתמול קרויף עם השחקנים באימון ואמר: "היינו צריכים לחזור אחרת למחצית השנייה ולנצח את המשחק הזה בצורה הרבה יותר משכנעת. היינו יכולים להבקיע עוד שערים במשחק, אבל אני מרוצה מהגישה שאיתה הגעתם למשחק ועכשיו הכל מוכן לקראת הפלייאוף".

לקראת המשחק מול הפועל חיפה ביום ראשון, שוקל קרויף להכליל את עומר אצילי בסגל אחרי שהעדיף לא להלביש אותו שלשום. ההחלטה תתקבל בהתאם לאימונים שיערוך הקשר עד יום שבת. בכל מקרה עשויה מכבי תל אביב לקיים משחק אימון אחד במהלך פגרת הנבחרת כדי לתת דקות משחק לשחקן שחוזר אחרי ארבעה חודשי היעדרות.

בקבוצה מאוד סקרנים לראות מי מבין השחקנים יוזמנו על ידי אלון חזן לסגל הנבחרת הלאומית שיתכנס בשבוע הבא לקראת משחק הידידות מול רומניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully