וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרויף במסר לגולדהאר: "הכרחי שיגיע. זה ידחוף אותו בפלייאוף"

13.3.2018 / 7:05

אחרי ניצחון ברגשות מעורבים על מכבי פתח תקוה, מכבי תל אביב מחכה לאנשי המפתח שיופיעו בפלייאוף: הבעלים ("אם יבוא זו תהיה תוספת מוטיבציה"), קיארטנסון ("הכל תלוי בי לקראת המונדיאל"), בלקמן (קרויף: "אני חושב עליו ההפך מכולכם") ואפילו ריקן ופרץ

ספורט 1

1. קיארטנסון חזר לכבוש: "הדברים תלויים כעת בי"

תחושות מעורבות במכבי תל אביב לאחר הניצחון 0:2 אמש (שני) על מכבי פתח תקוה. מצד אחד שמחו בקבוצה על הניצחון ערב הכניסה לפלייאוף העליון והזכירו את המחצית הראשונה הטובה שהיתה צריכה להיגמר בתוצאה הרבה יותר גבוהה. מצד שני, לא שכחו אמש בקבוצה לדבר על המחצית השנייה שהיתה חלשה מאוד מבחינת הצהובים שלא ידעו להגדיל את התוצאה ולנצח בסטייל במה שיכול היה לתת לקבוצה הרבה יותר ביטחון לקראת "עשרת משחקי הגמר שמצפים לנו", כפי שאמר אמש ג'ורדי קרויף. שחקן בקבוצה אמר אמש אחרי המשחק: "אם שמרנו משהו למשחק מול הפועל חיפה אז סבבה, אבל באמת שלא ברור מה קרה לנו במחצית השנייה. במקום לעלות ולהביס ואפילו לשפר את הפרש השערים שלנו, נותרנו על הצמד מהמחצית הראשונה ואפילו החטאנו את הפנדל".

וידאר קיארטנסון שכבש את הראשון אמר אמש כי הוא מקווה שהשער הזה יפתח לו חודשיים של שערים וכרטיס למקום טוב בסגל של איסלנד במונדיאל. "מה שיקרה במונדיאל תלוי בי. אני מרגיש עכשיו בריא לחלוטין. מרגיש טוב עם עצמי ומקווה שהשער הזה יפתח עוד הרבה שערים".

עוד בנושא

מכבי תל אביב ניצחה 0:2 את מכבי פתח תקוה, הפער מהפסגה: 2 נקודות
קרויף: "היינו יכולים להיות במצב טוב יותר, אך איבדנו נקודות טיפשיות"
לוח המשחקים המלא של הפלייאוף העליון: מה מצפה למכבי תל אביב?
ראש בראש: בניון קיבל תזכורת כואבת, ריקן דאג להעביר אותה אישית

וידאר קיארטנסון שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
מחמם מנועים לקראת המונדיאל. קיארטנסון חוגג/ברני ארדוב

2. בלקמן ימשיך להיות באנקר של קרויף: "אני חושב הפוך מכולכם"

ניק בלקמן היה זה שהחמיץ את הפנדל. בלקמן היה גם זה שעיצבן לא פעם את אוהדי מכבי תל אביב בגלל איבודי כדור מטופשים והחלטות חפוזות תוך כדי משחק. מי שלא מתרשם מהאוהדים וגם לא מהעיתונאים בעניין בלקמן הוא ג'ורדי קרויף. "אני חושב אחרת מכולכם כשזה מגיע לניק בלקמן", גונן קרויף על השחקן שלו מול התקשורת. "זה לא שאני חושב קצת שונה מכם. אני חושב הפוך לגמרי. אם אתם חושבים על ניק א', אני חושב עליו ת'. אני יודע מה הוא מביא לנו ואיזה ערך הוא מוסיף למכבי תל אביב. כל החלוצים שלנו אוהבים מאוד לשחק לצידו והוא ימשיך לקבל ממני את האשראי אפילו אם אתם חושבים אחרת".

עוד באותו נושא

לוח המשחקים המלא של הפלייאוף

לכתבה המלאה
ניק בלקמן שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
את קרויף הוא דווקא לא מרגיז. בלקמן/ברני ארדוב

3. עטר כועס על הדקות. ירד מהר לחדר ההלבשה

בעוד בלקמן הוא הבן המועדף אצל קרויף, אלירן עטר שוב קיבל אתמול פירורים. החלוץ נכנס לרבע שעה במקום וידאר קיארטנסון ובזמן הקצר הזה ניכר עליו שהוא עצבני מאוד. מעבר לאגרסיות שהוציא על שחקני מכבי פתח תקוה, עטר גם נראה מחליף מספר מילים בכעס עם אחד משחקני ההגנה של מכבי תל אביב. בסיום, כשהשחקנים הלכו להודות לקהל, עטר כבר היה עמוק בחדר ההלבשה. "אני לא מבין עברית", אמר קרויף ביחס לשאלה שנשאל על התחושות של עטר. "אני לא יודע להגיד לכם אם הוא אמר משהו לשחקן אחר בקבוצה או שאמרו לו משהו, כי אתם מבינים עברית יותר טוב ממני".

ג'ורדי קרויף מאמן מכבי תל אביב עם עוזריו, קרלוס גרסיה, דני פויאטוס. ברני ארדוב
עטר שוב לא מרוצה מהקרדיט המועט. קרויף/ברני ארדוב

4. האליפות תלויה בגולדהאר?

קרויף שלח אתמול מסר לבעלי מכבי תל אביב מיטש גולדהאר. "הוא נחוץ לנו כרגע לקראת הפלייאוף העליון", אמר קרויף באשר לאפשרות שגולדהאר ינחת כאן בקרוב. "בואו של מיטש ייתן לנו תוספת מוטיבציה. אני מקווה שהוא ידחוף אותי ואת השחקנים לעשות טוב יותר בכל משחק. אני מקווה שמיטש יגיע ושנסב לו גאווה גדולה בזמן שהוא יהיה כאן. הכרחי שהוא יגיע לכאן לקראת הפלייאוף".

אבי ריקן שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
בורג חשוב. ריקן חוגג/ברני ארדוב

5. המצטיינים: אבי ריקן ודור פרץ

השער הנפלא של אבי ריקן סידר למכבי תל אביב מרחק של ביטחון במחצית השנייה למרות ששיחקה רע. קרויף הסביר שהוציא את הקשר מאחר שזיהה שהוא התעייף מעט ורצה להכניס את חוסה רודריגס שישתלט שוב על העמדה. ריקן זכה בצדק מוחלט לחוזה החדש במכבי תל אביב. הוא הרבה יותר מעוד שחקן במכבי תל אביב ולא במקרה רצו אליו כל השחקנים בדבוקה אחת לשמוח איתו בשער שלו. "התרומה של אבי לשחקנים היא עצומה", סיפר אמש אחד השחקנים. "הוא תמיד מרים את האווירה בקבוצה. אחד שאפשר לסמוך עליו ולצאת איתו לקרב".

מי שעוד זכה למילים חמות הוא דור פרץ. "אין היום תחליף לדור פרץ במכבי תל אביב", אמר גורם בקבוצה אמש. "הוא פשוט נמצא בכל מקום ועושה את הדברים באלגנטיות מופלאה".

דור מיכה. מכבי תל אביב, אתר רשמי
התגייסו. דור מיכה/אתר רשמי, מכבי תל אביב

לרגל יום המעשים הטובים התגייסו עובדי והנהלת המועדון בראשות המנכ"ל בן מנספורד, מחוזקים בעוזרי המאמנים קרלוס גרסיה, דני פויאטוס, מנהל הקבוצה יואב זיו, והשחקנים: שרן ייני, דור מיכה, דור פרץ, יובל שפונגין ואופיר דוידזדה, ועזרו בשיפוץ בית הספר דיזנגוף בקרית שלום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully