וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרויף: "היינו יכולים להיות במצב טוב יותר, אך איבדנו נקודות טיפשיות"

מאמן מכבי תל אביב סיכם את המצב של קבוצתו לפני פתיחת הפלייאוף העליון. על הניצחון 0:2 על מכבי פתח תקוה אמר קרויף: "החמצנו המון מצבים". מימר: "הגול השני פירק אותנו טוטאלית"

צילום ועריכה: קובי אליהו

אחרי התיקו המאכזב מול מ.ס. אשדוד במחזור שעבר, מכבי תל אביב חזרה לנצח בליגת העל. זאת לאחר שגברה הערב (שני) 0:2 על מכבי פתח תקוה. וידאר קיארטנסון (17) ואבי ריקן (45) התכבדו בכיבושים לזכות הצהובים כשניק בלקמן החמיץ ברשלנות פנדל (72). מכבי תל אביב מסיימת את הליגה הסדירה במקום השלישי במרחק של שתי נקודות בלבד מהמוליכה הפועל באר שבע. מכבי פתח תקוה מנגד היא החל מהערב מוליכת הפלייאוף התחתון.

עוד בנושא
ליגת העל: מכבי תל אביב ניצחה 0:2 את מכבי פתח תקוה
ריינן: "תמיד לוקח זמן לשנות דברים, אבל האוהדים דורשים תוצאות מיד"
עופר עיני הודיע: "גמלה בלבי ההחלטה לא להמשיך לקדנציה נוספת"

קרויף: גם אם היינו משחקים עוד 90 דקות לא היינו מבקיעים. ספורט 1
סימן וי על מכבי פתח תקוה. קרויף/ספורט 1

מאמן הצהובים ג'ורדי קרויף אמר בסיום: "המחצית הראשונה הייתה טובה. השנייה ככה ככה. החמצנו המון מצבים וצריך לשפר זאת בפלייאוף. שם צריך לנצל כל חצי הזדמנות ואנחנו נאבקים בחלק ההתקפי. הפלייאוף הוא שווה והכול אפשרי בו. הסיבוב הראשון שלנו היה חלש. איבדנו המון נקודות. בסיבוב השני היינו הקבוצה הטובה בליגה. אני מקווה שנמשיך מאותו המקום ונראה לכולם שאנחנו יכולים להצליח. לקחנו נקודות בעימותים ישירים מול קבוצות צמרת. צריך להמשיך ולקחת מהם נקודות ולנצח. אנחנו היינו מעדיפים להיות במצב טוב יותר מאשר פיגור של שתי נקודות מבאר שבע. אבל איבדנו נקודות טיפשיות בשבועות האחרונים. ואני מקווה שנוכל לשפר את זה. בפלייאוף אנחנו צריכים שהקהל ייתן לנו דחיפה ממש כמו בבלומפילד".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
דור מיכה שחקן מכבי תל אביב מול מנור סולומון שחקן מכבי פתח תקוה. ברני ארדוב
מנור סולומון מול דור מיכה/ברני ארדוב

מאמן מכבי פתח תקוה שרון מימר היה מאוכזב בסיום ואמר: "זה היה משחק מאכזב מאוד. גם אם היינו רוצים לתקן, הגול השני פירק אותנו טוטאלית. ממשיכים הלאה. השנה לא הצלחנו לנצח קבוצות מהפלייאוף העליון. אך אנו מרוצים ממה שהשגנו. נעשה את מה שצריך כדי לסיים את העונה הכי טוב שאפשר. אנחנו מקום שביעי וכנראה שזה מה שאנחנו שווים. אין יותר מה להוסיף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully