וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עופר עיני הודיע: "גמלה בלבי ההחלטה לא להמשיך לקדנציה נוספת"

12.3.2018 / 13:32

עיני אישר בישיבת ההתאחדות כי יסיים את תפקידו אחרי ארבע שנים כיושב ראש ההתאחדות: "אמשיך לסייע". שמו של שטרן חלובה עלה כמועמד להחליפו. כמות הזרים בליגת העל לא תשתנה

ספורט 1

עופר עיני הודיע היום (שני) על החלטתו לסיים את הקדנציה שלו כיושב ראש ההתאחדות לכדורגל ולא לרוץ לקדנציה נוספת בבחירות שיתקיימו בסוף חודש יולי. עיני, שיעזוב בתום ארבע שנים כיו"ר, הודיע על כך בישיבת הנהלת ההתאחדות לכדורגל שהתכנסה בשעה 13.00. במרכז הפועל ובמרכז מכבי הסכימו לעשות את המירב כדי להגיע להסכמה על המועמד הבא לתפקיד ולהשתדל להימנע מעימות שיוליד בסופו של דבר שני מועמדים, אחד לכל מרכז.

כמו כן, נקבעו מספר החלטות נוספות:

1. הנהלת ההתאחדות אישרה להשאיר על כנו את מספר הזרים בליגת העל ובליגה הלאומית לשתי עונות נוספות.

2. חברי הוועדה לבחינת מבנה נבחרת ישראל הבוגרת - אלי גוטמן, חיים רביבו, אלי אוחנה וד"ר איציק בן מלך, הציגו בפני חברי ההנהלה את המלצותיהם. הנהלת ההתאחדות קבעה כי יתקיים בנושא החשוב דיון נוסף בתאריך ה-28 במרץ ובסיומו ימונו חברי ועדת האיתור לבחירת התפקידים של מנהל טכני ומאמן לנבחרת הבוגרת.

3. הבחירות להנהלת ההתאחדות לכדורגל נקבעו ל-30 ביולי 2018.

עופר עיני, ההתאחדות לכדורגל. קובי אליהו
סוף עידן. עיני/קובי אליהו

ומה הלאה?

השאיפה בשני המרכזים הגדולים היא להביא לשולחן הדיונים שמות של ארבעה מועמדים ולהחליט יחד על אחד מהם. שמו של שטרן חלובה, כמועמד של מרכז הפועל, כבר עלה אבל ראשית הוא עדיין לא הודיע רשמית שהוא מעוניין להיות יושב ראש ההתאחדות לכדורגל ושנית, מרכז מכבי הבהיר שהוא מתנגד לו.

בהנחה שההסכם בין הצדדים אכן יתקיים ויועלו שמות של ארבעה מועמדים, חלובה יהיה ביניהם ואז יצטרכו המרכזים להחליט יחד. ביום חמישי האחרון נערכה פגישה בין ראשי מרכז מכבי לבין נשיא מכבי חיפה יעקב שחר. שחר הבהיר כי הוא אינו מתנגד למינוי חלובה, אבל הבטיח כי אם מרכז מכבי יציע מועמד ראוי לתפקיד ויסגור איתו, הוא לא יתנגד לו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
שטרן חלובה מ"מ יושב ראש ההתאחדות לכדורגל. ברני ארדוב
יחליף את עיני? שטרן חלובה/ברני ארדוב

דבריו של עיני מהישיבה

"אני מתלבט כבר מספר חודשים באשר להמשך דרכי וברגע שגמלה בלבי ההחלטה לא להמשיך לקדנציה נוספת אני מביא אותה לידיעתכם. בחרתי להגיע לכדורגל כדי להמשיך לשרת את החברה שאני גאה להיות חלק ממנה ולעולם אשמח לתרום ככל יכולתי לטובתה. אמשיך לעשות כן עד לסיום תפקידי ואף ביתר שאת. אני יכול רק לקוות כי מי שיבחר בעתיד לתפקיד הבכיר ביותר בכדורגל הישראלי, על חובותיו ועל זכויותיו, ייטיב להבין כי הכדורגל הוא הרבה יותר ממשחק. עוצמתו, יכולותיו ומרכזיותו של הכדורגל בחיי החברה ייחודיים ובעלי משמעות גדולה והאחריות המוטלת על כתפי מנהליו, ובראשם יו"ר ההתאחדות, מחייבת. אני מודה לחברי ההנהלה על עבודה משותפת ופוריה.

"אני מתחייב כי אמשיך לסייע לכדורגל הישראלי בכל דרך אפשרית גם לאחר סיום תפקידי כיו"ר, אבל מבקש להבהיר כי עד סיום כהונתי לא תועלה בישיבת ההנהלה שום הצעה שתכליתה שינוי תקנוני שיבטיח לי תפקיד כלשהו. כמו כן, לא אקח חלק בבחירת ועדת האיתור לקביעת המאמן הבא של נבחרת ישראל. את זה אני משאיר להחלטת חברי וחברות ההנהלה. יש רבים שמגיעה להם מלה טובה, ובראשם ממלא מקומי תמיר גילת שעשה לילות כימים לטובת הענף ולגזבר דודי גיל, שסייע בהתנדבות בכל עת ובכל שנדרש. יש בהתאחדות לכדורגל עובדים נפלאים, שעושים את מלאכתם מתוך תחושת שליחות וגם להם מגיעה תודה. אני מצפה שמערכת הבחירות תהיה הוגנת ותקפיד לשמור על כבוד המועמדים ובעיקר על כבודם של ההנהלה, ההתאחדות והכדורגל. איחולי הצלחה לכלי מי שמעוניין בתפקיד וראוי לו".

דורון אוסידון, אלי אוחנה, משרדי ההתאחדות לכדורגל. קובי אליהו
אוחנה ואוסידון/קובי אליהו
אלי אוחנה, משרדי ההתאחדות לכדורגל. קובי אליהו
אלי אוחנה/קובי אליהו
מורן מאירי, נציג מכבי תל אביב, משרדי ההתאחדות לכדורגל. קובי אליהו
מורן מאירי/קובי אליהו
חיים רביבו, משרדי ההתאחדות לכדורגל. קובי אליהו
חיים רביבו/קובי אליהו
משה דמאיו, אבי לוזון, משרדי ההתאחדות לכדורגל. קובי אליהו
אבי לוזון/קובי אליהו
אלונה ברקת, בעלי הפועל באר שבע, משרדי ההתאחדות לכדורגל. קובי אליהו
אלונה ברקת/קובי אליהו
מוחמד אבו יונס, בני סכנין, משרדי ההתאחדות לכדורגל. קובי אליהו
מוחמד אבו יונס/קובי אליהו
אלי גוטמן, משרדי ההתאחדות לכדורגל. קובי אליהו
אלי גוטמן/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully