וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריינן: "תמיד לוקח זמן לשנות דברים, אבל האוהדים דורשים תוצאות מיד"

12.3.2018 / 18:57

בלם הרכש ההולנדי של מכבי חיפה התראיין בארצו ודיבר על מצב הקבוצה ("מבחינת האוהדים זו עונה אבודה"), ההשתלבות שלו בירוק ("ההזדמנות עוד תגיע") ועל ישראל ("הכול נהדר פה")

ספורט 1

אטיין ריינן, הרכש הראשון של מכבי חיפה בעידן מול אלאך, עדיין לא קיבל הזדמנות להוכיח את עצמו על המגרש ושותף במשחק אחד במדי הירוקים. עם זאת, בראיון שהעניק בארצו שפע שחקן ההגנה מחמאות למועדון החדש שלו ולישראל בכלל.

"החיים פה נהדרים", קבע ריינן, "אני גר כמה דקות הליכה מהים, החיים, האנשים והאוכל, הכול נהדר פה". על מצבה של מכבי חיפה אמר הבלם: "האוהדים ציפו מהקבוצה שלנו להיות בחלק העליון, אבל בגלל שאנחנו במקום העשירי הם מוחים נגדנו. במשחק האחרון (התיקו המאופס נגד אשקלון) רבים מהם נשארו בבית. עכשיו הגיע לכאן צוות חדש בראשות מול אלאך. לוקח זמן לשנות דברים, אבל האוהדים רוצים תוצאות מיד. בכלל, אם אתה מנצח, יישאו אותך על כפיים ואתה תהיה מלך כאן".

עוד בנושא
סינטיאהו סלליך: "לא ראיתי את רוקאביציה. היה לי קשה להירדם"
הבאנקר הכי לא באנקר שיש: על שחקן מכבי תל אביב ניק בלקמן
תם הדיון בנוגע לעיצומי הקוונים, כל צד טוען לניצחון

אטיין ריינן שחקן מכבי חיפה. ברני ארדוב
עדיין לא נכנס למשחק הקבוצתי. ריינן/ברני ארדוב

על התוצאות הלא טובות בדרבים מול הפועל חיפה אמר ריינן: "הדרבי הוא אחד הדברים המטורפים שראיתי כאן. אחרי שהודחנו מהגביע האוהדים רתחו מזעם. אני זוכר שהתחממתי על הקווים ורק חשבתי לעצמי 'מה זה הרעש המטורף הזה?' (מכיוון הקהל). מבחינת האוהדים זו עונה אבודה שלנו".ריינן התייחס להשתלבותו האיטית במועדון ואמר: "ההזדמנות שלי תגיע בקרוב. שיחקתי רק משחק אחד כי לא היה לי מספיק זמן להיכנס למשחק הקבוצתי. השחקנים פה מאוד טכניים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully