וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סינטאיהו סלליך: "לא ראיתי את רוקאביציה. היה לי קשה להירדם"

12.3.2018 / 12:08

הקשר ספג ביקורת בעקבות האירוע באשקלון בו התעלם מחברו. השחקן ממתין לפגישה משום שלא קיבל את כל מענק החתימה. במועדון מבהירים: אלאך יישאר בעונה הבאה. וגם: על הגישושים אצל חיימוב בינואר

ספורט 1

אחרי שנקבע אתמול (ראשון) סופית כי מכבי חיפה תארח במחזור הקרוב את הפועל עכו ותסיים במשחק בית מול הפועל רעננה, במועדון שבו היום לאימונים בכפר גלים בתקווה לנצח בשבת את המדורגת אחרונה בטבלה, שניצחה אותם פעמיים העונה.

מי שספג ביקורת לאחר המשחק האחרון היה סינטאיהו סלליך, על הפעולה שלו בדקה ה-73. החלוץ החליט לבעוט לשער ולא למסור לניקיטה רוקאביציה, שחיכה בצד השני של הרחבה כשהוא לבד מול השער. הדבר הכעיס מאוד את אנשי הספסל והוא זכה על כך לביקורת. "זה היה מעט אנוכי, אבל בוודאי שיש לזה הסבר. הוא ידע שהוא יכול לגמור את המשחק", ביקרו בקבוצה. מאוחר יותר סיפר סלליך לחבריו כי לא ראה את רוקאביציה בצד השני. "עשיתי טעות שלא הרמתי את הראש, אם הייתי רואה את ניקיטה בוודאי שהייתי מוסר. היה לי קשה להירדם אחרי המקרה הזה", אמר.

עוד בנושא:

דקל קינן: "אני מקווה ובטוח שמו אלאך יודע מה הוא עושה"
צפו באוהדי מכבי חיפה מקללים את השחקנים: "חשנו מאוימים במלון"

סלליך סינטאיהו, שחקן מכבי חיפה. קובי אליהו
לא ראה את רוקאביציה? סלליך/קובי אליהו

סלליך, כמו עומרי גלזר, אמור להיפגש עם מכבי חיפה לגבי הארכת החוזה שלו, אבל במועדון כבר קיבלו החלטה להקפיא את המגעים עד להבטחת ההישארות. סלליך טען לאחרונה בפני אנשי הקבוצה כי לא קיבל את כל מענק החתימה שהובטח לו ונראה כי הפגישה תעסוק גם בנושא הזה.

לאחר הבטחת ההישארות במועדון יעסקו בעונה הבאה. לוואלה! ספורט נודע כי בינואר האחרון גיששו גורמים במכבי חיפה סביב האפשרות לצרף את גיא חיימוב מהפועל באר שבע, אולם שם התנגדו למהלך. הבדיקה נעשתה בתחילת דצמבר, לקראת פתיחת החלון, בתקופה בה חיימוב ראה את דודו גורש עומד בשער. חיפה תפנה אליו שוב בקיץ רק אם באר שבע תחתים שוער אחר. אמיליוס זובאס נמצא ברשימות של שתי הקבוצות. בצל הביקורת עליו, בחיפה מבהירים שמו אלאך יישאר בעונה הבאה. לגבי פרד רוטן, ההחלטה הסופית תתקבל במהלך הפלייאוף אך ברור שהמאמן יצטרך לשפר משמעותית את התוצאות כדי להישאר.

רוטן ועוזריו איתי מרדכי ורוב מאס נכחו אתמול במשחק בעכו וצפו ביריבה. חיפה תחסר את שלומי אזולאי ואופיר מזרחי, שייעדרו בעקבות צבירת כרטיסים צהובים. נראה כי השלושה ימשיכו בשיטה שכוללת את גל אלברמן וגיורגי קוסטדינוב במרכז השדה, כשרועי קהת ישחק לפניהם ולא בקו. ניקיטה רוקאביציה אמור לשחק בכנף ונראה שעומר דמארי יפתח בחוד.

לארבעה שחקנים נוספים בסגל - עוואד, מאבוקה, קלאוס וסלליך יש ארבעה צהובים. שבוע לאחר המשחק מול עכו תצא הקבוצה למשחק חוץ באשדוד. בהמשך צפויים לה המשחקים הבאים: אשקלון (בית), מכבי פתח תקוה (חוץ), סכנין (בית), קרית שמונה (חוץ), רעננה (בית).

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully