וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב - הפועל חיפה: מיטש גולדהאר הפתיע והגיע לאימון

הבעלים של מכבי תל אביב נחת בישראל אחרי יותר משנה, פגש את השחקנים ושוחח איתם לקראת המשחק מול הפועל חיפה (ראשון, 21:00, ספורט 5). ורמוט מחוץ לסגל האורחת, אראל יפתח

מחזור 27הסתיים18/03/2018
מכבי תל אביב
  • דסה (14)
  • דסה (15)
2:1
  • (55) פלקושצ`נקו
  • (68) פלקושצ`נקו
  • (90) מגרלשווילי
הפועל חיפה
צילום ועריכה: קובי אליהו

מכבי תל אביב:

בעלי מכבי תל אביב מיטש גולדהאר הפתיע בצהריים את שחקני הקבוצה והגיע לאימון, אחרי שנחת בארץ מוקדם יותר בבוקר (שבת). כבר שלשום נחת בישראל יד ימינו של הבעלים, ג'ק אנגלידיס, כדי להכין את בואו של גולדהאר. כזכור, היה זה ג'ורדי קרויף שאמר כבר בתחילת השבוע כי הוא מאוד מקווה שגולדהאר יגיע ארצה אחרי יותר משנה שלא היה כאן, והעריך שהדבר ייתן דחיפה לו ולשחקנים לקראת היישורת האחרונה של העונה. גולדהאר הספיק לפגוש את השחקנים בסיום האימון ושוחח איתם מעט, ועדיין לא ברור כמה זמן ישהה כאן.

למעט שרן ייני, כל הסגל עומד לרשותו של קרויף וייתכן כי הוא לא יבצע שינויים בהרכב וישמור על ה-11 ששיחקו היטב במחצית הראשונה מול מכבי פתח תקוה. בקבוצה לא מתיימרים לחשוב שאפשר שוב לנצח 0:4 את הפועל חיפה, אך בהחלט מכוונים לניצחון שיאפשר להם לפתוח ברגל ימין את הפלייאוף.

הפועל חיפה:

הבשורה העיקרית מהפועל חיפה לקראת המשחק המסקרן מחר (ראשון, 21:00, ספורט 5) היא העובדה שגילי ורמוט, ששלשום התברר כי הוא בספק גדול למשחק, לא יהיה בסגל. ורמוט לא נטל חלק בכל שלושת האימונים האחרונים של הקבוצה. רסמוס סיוסטדט התאמן באופן מלא ויחזור בשבוע הבא לסגל. אחרי התבוסה במשחק האחרון, ניר קלינגר שם דגש על מספר שחקנים של מכבי תל אביב באסיפה, בהם דור פרץ ששיחק בקבוצה בעונה שעברה. "קיארטנסון, דור מיכה ודור פרץ, למכבי תל אביב יש כלים בספסל, כלים בהרכב ותקציב ענק", אמר קלינגר. "יש למכבי תל אביב צדדים יותר ופחות טובים, צריך ללחוץ על הנקודות הרגישות שלהם. היכולות המנטליות במשחקים האלה חשובות. הלחץ יהיה על הגדולות, על המועמדות הטבעיות לתואר - מכבי תל אביב ובאר שבע". גל אראל יפתח לצדו של ריסטו מיטרבסקי בקישור. עדן בן בסט שערך השבוע אימונים מלאים חוזר להרכב.

אימון מכבי תל אביב ג'ורדי קרויף, מיטש גולדהאר, ג'ק אנגלידיס. יוסי ציפקיס
הרבה זמן לא ראו אותו. מיטש גולדהאר עם ג'ק אנגליסי וג'ורדי קרויף/יוסי ציפקיס

טריוויה

* 111 מפגשים נערכו בין הקבוצות בליגה הבכירה, כשמכבי תל אביב מובילה 29:50 בניצחונות ועוד 32 משחקים לא הוכרעו.

* ניצחון החוץ האחרון של הפועל חיפה על מכבי תל אביב הושג לפני שבע שנים, ב-19 בפברואר 2011, אז חנן ממן קבע 0:1 בבלומפילד. גל אראל ועדן בן בסט נותרו מהצד המנצח, דור מיכה ואלירן עטר מהצד המפסיד.

* ניר קלינגר, קפטן מכבי תל אביב בעבר ומי שהוביל אותה לאליפות ב-2002/03 בעונתו הראשונה כמאמן בליגת העל, השיג על הקווים רק ניצחון אחד ב-11 מפגשים מול הצהובים. זה קרה באפריל 2011 (0:2 בבלומפילד) כשאימן את הפועל באר שבע. פרט לכך יש לו שתי תוצאות תיקו ושמונה הפסדים.

* ארנסטס שטקוס מוביל את הליגה עם 14 משחקים בהם שמר על רשת נקייה (מתוך ה-15 של הפועל חיפה) אבל ספג רביעייה ממכבי תל אביב במפגש הקודם. הסגן שלו בקטגוריה זו הוא פרדראג ראיקוביץ' עם 13 משחקים ללא ספיגה.

הרכבי הקבוצות

שופט: אלי חכמון
אצטדיון: נתניה
קהל: 11234

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully