וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פתיחה סוערת לטורניר המכללות: אייטון ויאנג הודחו, קולשוב הצטיין

מרץ המשוגע כבר כאן: שניים מהכוכבים המדוברים ביותר ב-NCAA סיימו את דרכם מוקדם מהצפוי. הגארד הישראלי להט עם 20 נקודות ו-6 ריבאונדים והוביל את פלורידה שלו ל-62:77 על סנט בונוונצ'ר

איגור קולשוב, מכללת פלורידה. AP
יופי של פתיחה. קולשוב/AP

פתיחה סוערת לטורניר המכללות, שיצא לדרך הלילה (בין חמישי לשישי): שניים מהכוכבים המדוברים ביותר ב-NCAA העונה, דיאנדרה אייטון וטריי יאנג, סיימו את דרכם בטורניר מוקדם מהצפוי. זה החל אמש כשאוקלהומה סטייט של הצלף המדופלם טריי יאנג נוצחה 83:78 על ידי רוד איילנד ראמס, למרות 28 נקודות ו-7 אסיסטים של הכוכב. בסיום הצהיר הפרשמן כי ההפסד היה ככל הנראה משחקו האחרון במכללות, וכי כעת פניו מועדות לעבר דראפט ה-NBA, שם הוא צפוי להיבחר באחד מחמשת המקומות הראשונים.

גם דיאנדרה אייטון המדובר כבר בחוץ, אחרי שאריזונה שלו הודחה במפתיע באפלו עם הפסד 89:68. אייטון, שמוזכר כעת כמועמד בכיר להיבחר בבחירה הראשונה בדראפט הקרוב, סיים את קריירת המכללות - כפי שהוא עצמו הודיע בראיון סוף המשחק - עם 14 נקודות ו-13 ריבאונדים.

הנציג הישראלי במכללות איגור קולשוב דווקא פתח את הטורניר ברגל ימין. השוטינג גארד הוליך את פלורידה שלו לניצחון 62:77 על סנט בונוונצ'ר עם 20 נקודות (4 מ-7 לשתי נקודות, 4 מ-10 לשלוש), הוסיף 6 ריבאונדים וסידר לגייטורס מפגש בסיבוב הבא מול טקסס טק המדורגת שלישית. ניצחון שם יעניק לקולשוב ולפלורידה מקום בסוויט סיקסטין היוקרתי.

עוד בנושא

איך פרשת השחיתות במכללות הכתימה את דיאנדרה אייטון?
איגור קולשוב פורח בפלורידה, וחולם על ה-NBA

דיאנדרה אייטון שחקן מכללת אריזונה עם שון מילר. AP
סיום מאכזב. אייטון עם מאמנו שון מילר/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully