וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גולדן סטייט: קליי תומפסון ייעדר שבועיים לפחות מהמגרשים

כוכב האלופה, שנפצע בהפסד למינסוטה בתחילת השבוע, סובל משבר באגודל ולא יוכל לסייע לקבוצתו בשבעת המשחקים הקרובים לכל הפחות. גם סטפן קרי ודריימונד גרין סובלים מפציעות

צילום ועריכה: נועם אשל

השוטינג גארד של גולדן סטייט קליי תומפסון סובל משבר באגודל ימין וייעדר מהמגרשים כשבועיים לפחות. כך דווח הערב (רביעי) ברשת ESPN. ההערכה היא כי תומפסון יפספס שבעה משחקים ויחזור לשורות האלופה לקראת סוף מרץ. תומפסון נפצע בהפסד קבוצתו מול מינסוטה בתחילת השבוע במהלך הרבע השני של ההתמודדות. הוא יעבור בדיקות מקיפות נוספות על מנת להעריך את קצב ההחלמה בעוד כשבוע וחצי, ב-22 במרץ.

הפציעה של תומפסון מצטרפת לשורה של פציעות נוספות מהן סובלים כוכבי האלופה. סטפן קרי סובל מפגיעה בקרסול וייעדר לפחות מארבעת המשחקים הקרובים של הקבוצה. גם דריימונד גרין סובל מפגיעה בכתף והוא אמור לפספס לכל הפחות את המשחק של גולדן סטייט מול לוס אנג'לס לייקרס שייערך הלילה (בין רביעי לחמישי). מכת הפציעות תקשה על גולדן סטייט במירוץ אחר יוסטון בקרב על המקום הראשון במערב. כעת מקדימים הרוקטס את האלופה בשני משחקים. מי שכמובן יכול להפיק תועלת ולקבל דקות משחק בעקבות מכת הפציעות הוא עומרי כספי.

עוד בנושא
מר טריפל דאבל: המספרים הבלתי נתפסים של ראסל ווסטברוק
צפו: שחקני גולדן סטייט חגגו יום הולדת 30 לסטפן קרי, האימון בוטל
רצף הפלייאוף ההיסטורי של הספרס בסכנה: "פופוביץ' ימצא את הדרך"

שחקן גולדן סטייט ווריירס קליי תומפסון. רויטרס
עוד מכה לגולדן סטייט. קליי תומפסון/רויטרס

"אני מרגיש בטוח בגישה שלנו. כמובן שהייתי רוצה להיות על המגרש ולעזור לחברים שלי. אבל יש כמה שחקנים בקבוצה ששמים כרגע בעדיפות את הבריאות שלהם ואני ביניהם. השאיפה היא שכולנו נהייה מוכנים לפלייאוף. אבל זה לא אומר שוויתרנו על המשחקים הקרובים. אלו שמקבלים את ההזדמנות ועולים למגרש צריכים לקחת את ההזדמנות שלהם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully