וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: שחקני גולדן סטייט חגגו יום הולדת 30 לסטפן קרי, האימון בוטל

כוכבי האלופה השתתפו במסיבה הגדולה של סטף, אליה הוא הגיע ביאכטה מפוארת ונראה מפזז על הרחבה, על אף הפציעה בקרסול. צפו בכל הסרטונים מהאירוע, כולל "המריבה" של דוראנט וגרין על הסבתא

צילום ועריכה: נועם אשל

בווידאו: המשך סדרת כתבות המעקב אחרי עומרי כספי

גולדן סטייט נאלצה לבטל את האימון של הקבוצה היום (שלישי) אחרי שכל שחקני אלופת ה-NBA בילו אתמול בלילה עד השעות הקטנות וחגגו את יום ההולדת ה-30 של כוכב הקבוצה סטפן קרי. החדשות הטובות לאוהדי הווריירס הן שהקרסול של סטף נראה די בריא, כאשר נראה מפזז לא מעט על רחבת הריקודים במסיבה שלו עם חבריו לקבוצה, אשתו ומשפחתו.

כמובן במהלך הלילה שחקני הקבוצה פרסמו לא מעט תמונות וסרטונים ברשתות החברתיות וחשפו תיעוד מהמסיבה, שאליה הגיע קרי על יאכטה מפוארת. כל שחקני הקבוצה והצוות המקצועי הוזמנו לאירוע.

באחד הסרטונים נראה קרי חוגג עם צלעות בידו, ובסרטון אחר נראו קווין דוראנט ודריימונד גרין "רבים" על הזכות לרקוד עם סבתא של סטף. יש לציין כי על פי הסרטונים, המסיבה נראתה "הגונה" למדי ובאווירה משפחתית, ולא פרועה כפי שלא מעט ספורטאים בארה"ב נוהגים לעשות.

קרי נעדר משלושת המשחקים האחרונים של גולדן סטייט בגלל פציעה בקרסול, וצפוי לחזור בקרוב. ביום רביעי בלילה תשחק האלופה מול לוס אנג'לס לייקרס.

סטף מגיע למסיבה על יאכטה

מהלך מסוכן! סטף רוקד ואוכל צלעות עם חולצה לבנה

גרין ודוראנט "רבים"

החבר'ה חוגגים על הבמה

קרי חוגג עם הילדות בריקוד מיוחד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully