וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה מנסה להתיר את חוזהו של קלאוס. "הקופים הירוקים" לא יחרימו את המשחק נגד עכו

14.3.2018 / 12:37

מסתמן: החלוץ יקבל פיצוי ויחזור ליוון מיד בתום העונה. בצל המחאות האחרונות, האוהדים יגיעו בשבת אך ייתכן והמחאה נגד השחקנים תימשך. המטרות הראשונות של אלאך: מגן שמאלי, בלם טכני וקשר אחורי זר בעמדה של אלברמן. בוטנר יגיע?

ספורט 1

אחרי גל המחאה נגד שחקני הקבוצה והתנהלות המועדון, ושלטים שנתלו בסביבת משרדיו של יעקב שחר ברחוב המסגר, ארגון "הקופים הירוקים" החליט להגיע למשחק הקרוב נגד הפועל עכו. כזכור, מאות בודדות של אוהדים הגיעו למשחק האחרון מול הפועל אשקלון, כשאחד מארגוני האוהדים - "האולטרה בויז" - הודיע כי יחרים את משחקי הקבוצה עד תום העונה. עדיין לא ברור מה יהיה הקו שבו ינקטו האוהדים בכל הקשור לעידוד הקבוצה, אך ייתכן מאוד ולמרות הגעתם ליציע, המחאה נגד השחקנים תימשך.

מכבי חיפה קרובה להבטיח את הישארותה בליגת העל ובמועדון החליטו להגביר את ההכנות לעונה הבאה. אתמול פרסמנו כי חיפה פנתה רשמית לנציגיו של המגן השמאלי של ויטסה, אלכסנדר בוטנר, שמחזיק בחוזה עד 2019 אך ככל הנראה ישוחרר ללא תמורה. בשיחות שערך לאחרונה עם סוכני שחקני, מו אלאך הבהיר כי בשלב הראשון הוא מתמקד בשחקנים שמשחקים בשלוש עמדות: בלם, מגן שמאלי וקשר אחורי זרים. עוד לפני הדרישות של אלאך, מתברר כי חיפה תנסה לקדם כבר במהלך החודש הקרוב את נושא התרת חוזהו של סטפנוס אתנסיאדיס. לשחקן יוצע פיצוי תמורת ויתור על חוזהו בעונה הבאה. השחקן שהרוויח כ-700 אלף יורו בפאוק וכ-400 אלף יורו במכבי חיפה, אמור לחזור לליגה היוונית.

על פי הדרישות של אלאך, הוא מחפש בלם טכני, שמתאים לפילוסופיית המשחק שהוא מנסה להנחיל לקבוצה וכוללת הנעת כדור מאחור. לגבי הקשר, במועדון מחפשים קשר אחורי פיזי, או כפי שהגדיר זאת אחד מאנשי המועדון: "שחקן עם נוכחות באמצע, שיודע לחלץ כדורים, משהו שלא היה כאן מאז קולמה". השחקן הזה אמור להגיע על המשבצת של גל אלברמן, שאם ישוחרר בחינם יקבל הצעה ממכבי פתח תקוה.

עוד בנושא

מכבי חיפה פנתה לנציגיו של מגן ויטסה ארנהם אלכסנדר בוטנר
ריינן: "תמיד לוקח זמן לשנות דברים, אבל האוהדים דורשים תוצאות"
דקל קינן בראיון: "אני מקווה ובטוח שמו אלאך יודע מה הוא עושה"

שחקן מכבי חיפה קלאוס. קובי אליהו
הקדנציה המאכזבת תסתיים מהר מהצפוי? קלאוס/קובי אליהו

אחרי שיוחתמו שלושה שחקנים בעמדות הללו, חיפה תחליט האם להשאיר את אליסון דוס סנטוס, שכרגע למרות הירידה ביכולתו הוא הזר היחיד שעשוי להישאר. לגבי שני הזרים האחרים, אלאך רוצה חלוץ זר ואולי גם שוער או מגן בצד ימין. כפי שפרסמנו לפני מספר שבועות, המועמד הישראלי המוביל לתפקיד כרגע הוא מאור קנדיל.

הקבוצה התאמנה אתמול בסגל חלקי (גלזר, מאיר ולביא התאמנו עם הנבחרת הצעירה) ותחדש את ההכנות למשחק רק מחר, אז תיערך לראשונה גם אסיפה שתעסוק במשחק האחרון מול הפועל אשקלון.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully