וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה פנתה לנציגיו של מגן ויטסה אלכסנדר בוטנר

13.3.2018 / 7:22

המגן לא משחק, מו אלאך שהביא אותו לוויטסה רוצה לצרפו. המנהל הטכני מתלבט לגבי חוליית ההגנה. קאיו יקבל אישור לחפש קבוצה עוד לפני שהעונה תסתיים. נמשך המעקב אחר מאור קנדיל

ספורט 1

מכבי חיפה פנתה לנציגי המגן השמאלי של ויטסה, אלכסנדר בוטנר (29) ובדקה אפשרות לצרפו בקיץ. שמו של השחקן עלה בתקשורת ההולנדית בינואר האחרון כמועמד להצטרף באופן מיידי, אולם במועדון דחו את האפשרות על הסף והחליטו להשאיר את עומרי בן הרוש בקבוצה. כעת, לאור חוסר הודאות לגבי טאלב טואטחה, במועדון כבר החלו לגשש בנוגע למגן ההולנדי.

בוטנר הגיע לויטסה על ידי מנהל הטכני לשעבר, מו אלאך - היום במכבי חיפה. הוא מוכר לאוהדי הכדורגל בישראל מהתקופה בה שיחק במנצ'סטר יונייטד, בה רשם 13 הופעות בשנתיים החל מקיץ 2012, מאז נדד לדינמו מוסקבה (שתי קדנציות), אנדרלכט ועד קבוצתו הנוכחית בה הוא לא משחק מאז ינואר האחרון. הוא מחזיק בחוזה לעונה נוספת, אך ככל הנראה ישוחרר בחינם. כפי שפרסמנו לפני מספר שבועות, גם המגן הימני מאור קנדיל ברשימות.

עוד בנושא

השפל של מכבי חיפה: מספרי העונה הסדירה
לוח המשחקים המלא של הפלייאוף פורסם
קרויף במסר לגולדהאר: "הכרחי שיגיע לארץ"

אלכסנדר בוטנר. GettyImages
שוב על הכוונת. אלכסנדר בוטנר/GettyImages

מו אלאך מתלבט מאוד מה לעשות בעונה הבאה עם חוליית ההגנה שלו. הוא רוצה בלם זר שיצטרף לסגל, בינתיים מתלבט לגבי אליסון דוס סנטוס ושוקל להחתים שחקן זר נוסף - מגן ימני או שוער. כזכור, אתמול הבהירו במועדון כי אלאך ימשיך בעונה הבאה ויתחיל בקרוב להגביר את קצב ההכנות לבניית הסגל. עתידו של פרד רוטן תלוי בעיקר בתוצאות. היום יחל המאמן לתרגל את ההרכב שלו לקראת המשחק מול עכו. ההערכה היא שאלברמן, קוסטדינוב וקהת יפתחו יחד, כשקהת יחזור לתפקיד המקורי שלו, ואילו סלליך ורוקאביציה ישחקו מאחורי עומר דמארי.

בעקבות היעדרותו של אופיר מזרחי, עמית זנטי או קאיו יישבו על הספסל. במועדון החליטו כי האחרון יקבל הודעה עוד לפי סיום העונה לחפש לעצמו קבוצה אחרת. מסר זה הועבר גם לנציגי השחקן בחו"ל.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully