וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איציק קורנפיין: "נעשתה אליי פנייה, ברור שביכולתי לתרום לכדורגל כיו"ר ההתאחדות"

14.3.2018 / 11:22

שוער העבר ויושב ראש בית"ר ירושלים לשעבר, שמשמש כמנהל אגף הספורט בעיריית ירושלים שוקל בחיוב להתמודד על התפקיד: "מספר מועדונים פנו, זה מחמיא מאוד. לא אעשה דבר בלי ברכת הדרך של ניר ברקת"

יוסי ציפקיס

גורמים בכדורגל הישראלי פנו לאיציק קורנפיין והציעו לו לשמש כיושב ראש ההתאחדות לכדורגל, בעקבות עזיבת עופר עיני בסוף חודש יולי. קורנפיין שוקל זאת בחיוב ואמר בתגובה: "נעשתה אליי פניה ביומיים האחרונים ממספר מועדונים להציג את מועמודתי לתפקיד וזה ללא ספק מחמיא מאד. ברור לחלוטין שלא אעשה דבר לפני שאקבל את ברכת הדרך של ראש העיר ניר ברקת. ברור שביכולתי לתרום מנסיוני לכדורגל הישראלי הן כשחקן, הן כיו"ר והן כחבר מזכירות" .

מועמדותו של קורנפיין, שוער בית"ר ירושלים לשעבר ששימש גם כיושב ראש המועדון, עלתה גם בשל סירוב בעלי קבוצות לקבל את שטרן חלובה לתפקיד.

עוד בנושא:

הפועל עכו: ההתאחדות פתחה בבדיקת פרשת המסרונים בין דודו דהאן ושאול דה צ'וקרל
היעד של בית"ר ירושלים: להחזיר את עידן ורד לכושר אחרי פגרת הנבחרות
מועדי המחזורים 28 עד 30: באר שבע נגד בית"ר ביום רביעי ה-4 באפריל

איציק קורנפיין מחזיק תיק הספורט בעיריית ירושלים. ברני ארדוב
היו"ר הבא? איציק קורנפיין/ברני ארדוב

מאז שעזב את בית"ר ירושלים, קורנפיין היה מועמד לתפקידים במנהלת הליגה, ומזה תקופה הוא משמש כאיש החזק בספורט העירוני בירושלים בתפקידו כמנכ"ל רשות הספורט העירונית. מאחר שעברו כבר למעלה משנתיים מאז סיים את תפקידו בבית"ר ירושלים, אין שום מניעה בתקנון שישמש כיו"ר ההתאחדות לכדורגל.

יו"ר עירוני קרית שמונה איזי שרצקי אמר על מועמדות קורנפיין: "שמחנו לשמוע שנמצא מועמד מתאים ביותר לתפקיד יו"ר ההתאחדות, מועמד צעיר שלא היה מעורב בכשלונות הכדורגל הישראלי ברמה הניהולית. שחקן נבחרות ישראל, ששיחק וניהל קבוצת כדורגל בישראל, אקדמאי ואישיות למופת. לדעתנו, סוף סוף נמצא מועמד שלהערכתנו כולם צריכים להתייצב מאחריו. אין לנו ספק שהוא יצליח בתפקיד".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully