וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דודי סלע הודח בסיבוב השלישי של אינדיאן וולס עם הפסד 7:6, 6:4 לבגדאטיס

הישראלי המדורג 97 בעולם, שהפתיע בסיבוב השני את קייל אדמונד, נכנע בתום שעה ו-48 דקות של משחק הפכפך לקפריסאי בן ה-32 (102 בעולם) וסיים את דרכו בטורניר היוקרתי בקליפורניה

ספורט 1

דודי סלע החמיץ הלילה (בין שלישי לרביעי) הזדמנות להעפיל לראשונה בקריירה הארוכה שלו לשמינית גמר טורניר מאסטרס, כשהודח בסיבוב השלישי של טורניר אינדיאן וולס. הטניסאי הישראלי, שהדהים בסיבוב הקודם את קייל אדמונד הבריטי, נכנע דווקא למרכוס בגדאטיס, הקפריסאי בן ה-32, עם הפסד 7:6, 6:4, וסיים את דרכו בטורניר היוקרתי בקליפורניה.

סלע, המדורג 97 בעולם, עלה ל-0:2 מהיר במערכה הראשונה, אך ראה את בגדאטיס, המדורג 102 בעולם, מגיב בדקות מצוינות בדרך ליתרון 2:5. לאחר מכן הגיע תורו של סלע להעלות הילוך ולאזן ל-5:5. השניים הגיעו לשובר שוויון, בו הציל סלע שלוש נקודות מערכה לפני שנכנע 7:5.

במערכה השנייה הקפריסאי נשבר כבר במשחקון הפתיחה, אך שבר מיד בחזרה, ודהר ליתרון 1:3. סלע שוב חזר לתמונה ואיזן ל-3:3, אך דווקא בפיגור 5:4, עם ההגשות שלו, הוא נשבר בנקודת המשחק הראשונה של בגדאטיס, שהשלים ניצחון 4:6 במערכה ובמשחק כולו בתוך שעה ו-48 דקות.

עוד בנושא

מרין צ'יליץ' הודח בסיבוב השלישי, סימונה האלפ העפילה לשמינית
סרינה וויליאמס הפסידה לוונוס לראשונה מאז 2014, פדרר בשמינית

דודי סלע טניסאי ישראלי. GettyImages
משחק הפכפך. דודי סלע/GettyImages

* בטורניר הנשים נערכו המשחקים הראשונים של שמינית הגמר. ונוס וויליאמס המשיכה את המומנטום אחרי הניצחון על אחותה סרינה בסיבוב הקודם וגברה 6:7, 4:6 על אנסטסיה סבאסטובה הלטבית (20). גם אנג'ליק קרבר (8) עשתה את המוטל עליה כשניצחה 1:6, 1:6 בקלות על קרולין גרסיה (8), אולם ההפתעה של הלילה הגיעה מכיוונה של קרוליין ווזניאקי (2) שהודחה על ידי דריו קסטקינה (19) עם 6:4, 7:5.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully