וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינדיאן וולס: ונוס ניצחה את סרינה לראשונה מאז 2014, פדרר בשמינית

האחיות וויליאמס נפגשו לראשונה אחרי כמעט ארבע שנים בסיבוב השלישי, וידה של ונוס הייתה הפעם על העליונה עם 3:6, 4:6. השוויצרי נזקק ל-58 דקות בלבד על מנת להשלים 2:6, 1:6 מול קראינוביץ'

ספורט 1

בווידיאו: ההדחה של נובאק דג'וקוביץ'

טורניר אינדיאן וולס, מסבב המאסטרס 1,000 בגברים והפרמייר אצל הנשים, נמשך אמש (שני) כשהסיבוב השלישי יצא לדרך.

רוג'ר פדרר שיפר את מאזנו ב-2018 ל-0:14. המדורג ראשון בעולם, שזכה השנה כבר באליפות אוסטרליה ובטורניר רוטרדם, הצליח לטייל לשמינית הגמר בטורניר בו זכה חמש פעמים בעבר, כולל בשנה שעברה אז גם השלים דאבל עם הזכייה במיאמי, עם 2:6, 1:6 מול פיליפ קראינוביץ' הסרבי (28 בעולם) בתוך 58 דקות בלבד. משפחתו של פדרר, כולל אשתו מירקה ובנותיו, כמו גם אביו נכחו ביציעים וראו את שיאן הזכיות בתארי גרנד סלאם משייט לניצחון מול הטניסאי שעשה את קפיצת המדרגה הגדולה שלו בשנה שעברה אחרי הגעה סנסציונית לגמר טורניר ברסי, גם הוא מסבב המאסטרס 1,000 של ה-ATP.

רוג'ר פדרר טניסאי שוויצרי. GettyImages
זה היה מהיר. פדרר/GettyImages

במשחק המרכזי של הסיבוב בטורניר הנשים גברה ונוס וויליאמס על אחותה המתקמבקת סרינה 4:6, 3:6 תוך שעה ו-27 דקות. היה זה המפגש הראשון אחרי כמעט ארבע שנים בין האחיות, ובפעם הראשונה מאז מרץ 2008, ונוס הגיעה אליו כשהיא מדורגת גבוה יותר. בסופו של דבר היא גם ניצחה את אחותה לראשונה מאז טורניר מונטריאול ב-2014, ודילגה לשמינית הגמר.

קרוליין ווזניאקי המדורגת שנייה בטורניר הנשים העפילה לשמינית הגמר אחרי ניצחון קשה על אלכסנדרה סוסנוביץ' הביילורוסית המדורגת 49 - 4:6, 6:2, 3:6 במשחק שנמשך שעתיים ו-19 דקות.

ווזניאקי ניצחה את המערכה הראשונה לאחר שהשיגה שבירה במצב של 4:5 לזכותה. במשחקון השני סוסנוביץ' השיגה שבירה מוקדמת והוסיפה עוד אחת במצב של 2:5 לזכותה בדרך לשוויון במערכות. במערכה המכרעת השתיים החליפו שבירות בפתיחה ורגעי ההכרעה של המשחק הגיעו כשהדנית השיגה שבירה שנייה במערכה במצב של 2:3 לזכותה. בשלב זה סוסנוביץ' הרימה דגל לבן וווזניאקי חגגה ניצחון של 3:6 בדרך לשלב הבא.

אנג'ליק קרבר, שפתחה את השנה טוב מאוד והגיעה עד לחצי הגמר באליפות אוסטרליה ומדורגת עשירית בעולם, נזקקה לשעה ו-39 דקות על מנת לנצח 5:7, 2:6 את אלופת השנה שעברה ילנה וסנינה הרוסייה (24 בעולם). אנג'ליק קרבר, שפתחה את השנה טוב מאוד והגיעה עד לחצי הגמר באליפות אוסטרליה ומדורגת עשירית בעולם, נזקקה לשעה ו-39 דקות על מנת לנצח 5:7, 2:6 את אלופת השנה שעברה ילנה וסנינה הרוסייה (24 בעולם). קרולין גרסיה הצרפתייה (7), שסיימה נהדר את השנה שעברה, הצליחה לעלות גם היא לשמינית הגמר עם 5:7, 4:6 מול דריה גברילובה (26).

סרינה עם ונוס וויליאמס. AP
סרינה עדיין לא בכושר. האחיות מתחבקות/AP
סרינה וויליאמס מאוכזבת. AP
סרינה וויליאמס מאוכזבת/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully