וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינדיאן וולס: מארין צ'יליץ' הודח בסיבוב השלישי, סימונה האלפ בשמינית

הקרואטי, שדורג שני בטורניר ומדורג שלישי בעולם, הפסיד 6:4, 6:4 לפיליפ קולשרייבר (37) וסיים את דרכו. הגרמני יפגוש את פייר הוגו הרבר, שעבר את גאל מונפיס שפרש. הרומנייה ניצחה

גאל מונפיס טניסאי צרפתי. GettyImages
נאלץ לפרוש. מונפיס/GettyImages

טורניר אינדיאן וולס היוקרתי, מסבב המאסטרס 1,000 אצל הגברים והפרמייר אצל הנשים, נמשך הערב (שלישי) עם יום המשחקים השני של הסיבוב השלישי.

מי שהצליח לרשום הישג יוצא דופן הוא פיליפ קולשרייבר הגרמני. הטניסאי בן ה-34, שמדורג 37 בעולם, הפתיע עם 4:6, 4:6 את מארין צ'יליץ' השלישי בעולם והשני בטורניר ופינליסט אליפות אוסטרליה. בכך שיפר קולשרייבר את מאזן הראש בראש שלו מול צ'יליץ' ל-4:7 מרשים מאוד. בסיבוב הבא ישחק קולי נגד הראשון שהצליח לעבור סיבוב אצל הגברים היום והוא לא אחר מאשר פייר הוגו הרבר. הצרפתי בן ה-26, שמדורג 93 בעולם, הוביל 2:6, 1:3 מול בן ארצו גאל מונפיס (42), שנאלץ לפרוש ולשלוח את היריב שלו לשמינית הגמר. עבור הרבר זו עלייה ראשונה אי פעם לשמינית גמר בטורניר מאסטרס אחרי שערך את הופעת הבכורה שלו בטורניר מאסטרס בברסי ב-2013. מונפיס, אגב, נאלץ לפרוש אחרי 57 דקות בלבד בשל פציעה בגבו.

סימונה האלפ טניסאית רומנייה. GettyImages
האלפ עם ניצחון מרשים/GettyImages

אצל הנשים, הראשונה בעולם והמדורגת ראשונה בטורניר סימונה הלפ נאלצה לעבוד קשה במערכה הראשונה אבל בסופו של דבר ניצחה בשתי מערכות 5:7, 1:6 את קיאנג וואנג הסינית, שמדורגת 55 בעולם. הרומנייה, שנמצאת בכושר מצוין מתחילת השנה והפסידה בגמר אליפות אוסטרליה לקרוליין ווזניאקי, תשחק בשמינית הגמר נגד פטרה מארטיץ' הקרואטית המתקמבקת (51) שניצחה 3:6, 6:7 (4) את מרקטה וונדרושבה הצ'כית (54).

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
מארין צ'יליץ' טניסאי קרואטי. GettyImages
לא אוהב לשחק מול קולשרייבר. צ'יליץ'/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully