וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווחים בבריטניה טוענים: הארי קיין ככל הנראה סיים את העונה

חלוצה של טוטנהאם, שנפצע במשחק מול בורנמות', לא צפוי לחזור לפעילות עד מאי, אז יפתח בתהליך החלמה על מנת להיות כשיר למונדיאל. כבש העונה 35 שערים ב-39 משחקים בכל המסגרות

ספורט 1

בווידאו: תקציר המשחק בין טוטנהאם לבורנמות'

התקשורת הבריטית מדווחת שהחשש אולי יתברר כנכון: הארי קיין ככל הנראה סיים את העונה, וכבר עכשיו יתחיל לחשוב על תהליך ההחלמה הלא פשוט שממתין לו על מנת להיות כשיר לקראת משחקי נבחרת אנגליה במונדיאל. מלך שערי הפרמיירליג בעונה שעברה שמוביל את הטבלה גם בעונה הנוכחית עם 24, אך ככל הנראה מעניק למקבילו מוחמד סלאח שגם לו 24 שערים את התואר אם זה יצליח לגבור על סרחיו אגוארו הדולק בעקבותיו. הדיווח אינו רשמי עדיין, ומחר השחקן צפוי לעבור סדרת בדיקות נוספות שאחריה טוטנהאם תוציא הודעה רשמית בעניינו.

בטוטנהאם מקווים שקיין, שנפצע בניצחון 1:4 על בורנמות', יצליח להחלים מהר מהצפוי ויהיה כשיר לשלושת משחקי הליגה האחרונים של התרנגולים, אך הסיכוי לזה נמוך, שכן הוא לא ירצה להסתכן במשחקי הליגה על מנת לא להיפצע ולהגיע בכושר מלא למונדיאל.

ה'הוריקיין' נמצא העונה בכושר אדיר והוא כבש 35 שערים ב-39 משחקים בכל המסגרות. קבוצתו הודחה מליגת האלופות על ידי יובנטוס, אך עדיין יכולה לזכות בגביע האנגלי ונלחמת על מקומה ברביעייה הראשונה שמובילה לליגת האלופות ומדובר במכה גדולה לסיכוייה להבטיח את מקומה בין ארבע הראשונות.

עוד בנושא:

סקולארי, ונגר, פפ ואשתו של בניטס: מצעד המתקפות של ז'וזה מוריניו
ניגרי, פולני, ישראלי: סיפורו יוצא הדופן של הבלם ניית'ן אוקוי
"שחקני ארסנל שנאו את אלכסיס סאנצ'ס, הוא שיחק בשביל המצלמות"

הארי קיין שחקן טוטנהאם. רויטרס
מקווה לחזור ולחגוג במונדיאל. הארי קיין/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully