וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שחקני ארסנל שנאו את אלכסיס סאנצ'ס, הוא שיחק בשביל המצלמות"

העיתונאי שמסייע למרטסאקר לכתוב את האוטוביוגרפיה שלו, סיפר: "הדיווחים על השנאה לאלכסיס היו אפילו פחותים מהמציאות. הוא תמיד היה אחרון בכל המדדים של עבודה בשביל הקבוצה"

ספורט 1

העיתונאי המוערך רפאל הוניגסטיין התארח אתמול (שני) בפודקאסט Totally Football Show ושפך מעט אור נוסף על השנאה היוקדת של שחקני ארסנל לאלכסיס סאנצ'ס - הרבה לפני שזה עזב למנצ'סטר יונייטד. הוניגסטיין עובד עם פר מרטסאקר על האוטוביוגרפיה החדשה של הבלם הגרמני ומכאן המידע שברשותו.

בשבועות שלפני העזיבה של אלכסיס את ארסנל, הופיעו דיווחים על קרע של ממש בינו לבין חלק מהשחקנים האחרים. רבות דובר גם על יחסים עכורים של ממש בינו לבין ארון ראמזי.

"הדיווחים על השנאה של שחקני ארסנל לאלכסיס סאנצ'ס היו אפילו פחותים מהמציאות", אמר הוניגסטיין, "הם הרגישו שהוא משחק בשביל המצלמות. הוא התנהג כלפי השחקנים בקטע של 'אני מתאמץ כדי שהקבוצה תצליח, מה אתם עושים?'. אבל בחדר ההלבשה היו תולים אחרי כל משחק את הסטטיסטיקה והוא תמיד היה אחרון במדדים של צבירת מרחק, מסירות וכו'. ואחרון במרחק גדול".

אגב, החלוץ בן ה-29 גם רחוק מלהיות חביב על חבריו לנבחרת צ'ילה ובשנים האחרונות דווח על מתיחויות שונות בינו לבין כמה מהשחקנים האחרים. ביוני 2015 הוא ומהקשר מרסלו דיאס היו קרובים לחילופי מהלומות בחדר ההלבשה בעקבות ויכוח שהתלהט. המאמן לשעבר חורחה סמפאולי סיפר באחת ההזדמנויות לעיתונאי מקומי: "לפעמים אלכסיס יושב עם אוזניות בארוחת בוקר ולא מדבר עם אף אחד".

עוד בנושא:

מנצ'סטר סיטי ניצחה 0:2 את סטוק סיטי מצמד של דויד סילבה
סאות'המפטון פיטרה את מאוריסיו פלגרינו
גווארדיולה נערך לאפשרות של זכייה באליפות בדרבי

שחקני נבחרת צ'ילה, אלכסיס סאנצ'ס, אדוארדו ורגאס. רויטרס
גם בנבחרת צ'ילה אלכסיס לא אהוב במיוחד/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully