וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סאות'המפטון פיטרה את מאמנה הארגנטינאי מאוריסיו פלגרינו

בלם העבר (46) שילם את המחיר על תקופה רעה שכללה ניצחון אחד ב-17 משחקים. הסיינטס יחפשו מאמן לקראת רבע גמר הגביע מול וויגאן ביום ראשון הקרוב, סלבישה יוקאנוביץ' הוזכר כמועמד

ספורט 1

בווידאו: ניצחונה של מנצ'סטר יונייטד על ליברפול בשבת

סאות'המפטון פיטרה הערב (שני) את מאמנה מאוריסיו פלגרינו, שמונה מחזורים לסיום העונה בפרמיירליג. הסיינטס ניצחו רק פעם אחת ב-17 המחזורים האחרונים ומקדימים את הקו האדום בנקודה בלבד, כשהתבוסה 3:0 בניוקאסל הייתה הקש ששבר את גב הגמל בנוגע למאמן הארגנטינאי.

מאוריסיו פלגרינו מאמן סאות'המפטון. GettyImages
התבוסה לניוקאסל הכריעה. מאוריסיו פלגרינו/GettyImages

פלגרינו בן ה-46, שהגיע לאנגליה אחרי עונה מוצלחת בספרד כמאמן אלאבס והחליף בתפקיד את קלוד פואל הצרפתי, השיג 0.93 נקודות בממוצע למשחק העונה - רק להארי רדנאפ (0.91) וסטיב וויגלי (0.64) היה מאזן גרוע יותר עם סאות'המפטון בפרמיירליג. גם עוזריו של פלגרינו, קרלוס קומפנוצ'י וצ'אבי טמאריט, סיימו אף הם את עבודתם.

בהודעה רשמית מטעם סאות'המפטון נאמר: "אנו רוצים להודות למאוריסיו ואנשי צוותו על התרומה שלהם למועדון. אנו נפעל למינוי מאמן חדש במהירות האפשרית". בין המועמדים להחליף את פלגרינו נמצא מרקו סילבה, שאימן בעבר את ווטפורד והאל סיטי וכרגע ממתין להצעת עבודה מתאימה. בנוסף הוזכר כמועמד לתפקיד גם מאמן פולהאם סלבישה יוקאנוביץ', שאימן בעבר את מכבי תל אביב.

ביום ראשון הקרוב ישימו הסיינטס את צרות הליגה בצד וינסו לעשות עוד צעד לעבר גמר גביע ראשון מאז 2003, כשישחקו ברבע הגמר מול וויגאן מהליגה השלישית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully