וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פפ גווארדיולה: "מבין את האוהדים, אבל לא חשוב לי איפה נזכה באליפות"

מאמן מנצ'סטר סיטי נערך לאפשרות שקבוצתו תבטיח את התואר בדרבי: "אנחנו מאוד קרובים עכשיו". אקס יונייטד אואן הארגריבס חושש: "אין דבר נורא יותר". וגם: הסיכוי להגיע ל-100 נקודות

ספורט 1

בווידאו: תקציר ה-0:2 של מנצ'סטר סיטי על סטוק סיטי

דויד סילבה הוביל אמש (שני) את מנצ'סטר סיטי לניצחון נוסף, כשהבקיע צמד ב-0:2 על סטוק סיטי והציב את קבוצתו מרחק שני ניצחונות מהאליפות, אותה היא עשויה לחגוג ב-7 באפריל מול מנצ'סטר יונייטד בדרבי הביתי. הקשר הספרדי חזר מוולנסיה, שם בנו שנולד פג נמצא עדיין בהשגחה רפואית, ולמרות שהתאמן לבד קיבל את המקום בהרכב והחזיר עם שני שערים.

סיטי צברה עד כה 81 נקודות ויכולה להגיע ל-105 אם תנצח את כל שמונת המשחקים שנותרו לה. חמישה ניצחונות אמנם לא יאפשרו לה להיות הראשונה בהיסטוריה שמגיע ל-100 נקודות, אבל יספיקו לה כדי לשבור את שיא הליגה שקבעה צ'לסי של ז'וזה מוריניו עם 95 נקודות ב-2004/05.

כמות הנקודות הנוכחית של המוליכה כבר הספיקה לה כדי לעבור את סך הנקודות שהיו לחמש אלופות קודמות בפרמיירליג, מתוכן ארבע של מנצ'סטר יונייטד.

דויד סילבה שחקן מנצ'סטר סיטי. רויטרס
מחמאות מהמאמן. דויד סילבה/רויטרס

פפ גווארדיולה, ששוב ענד את הסרט הצהוב על דש חולצתו, התייחס בסיום לאליפות המתקרבת: "אנחנו מאוד קרובים עכשיו, יש לנו 81 נקודות שזה המון! זו הייתה הופעה סולידית. תמיד קשה כאן, אבל שלטנו במשחק ולא אפשרנו להם אפילו מצב הבקעה אחד. דויד סילבה הכתיב את הקצב. יש לו את היכולות, אין ספק לגבי זה, אבל בעיקר ברגעים הרעים שלנו הוא שם כדי לשלוט במשחק והוא מתחרה אגרסיבי".

גווארדיולה הוסיף: "כדי להיות אלופים צריך להיות קשוחים, זה מסובך. למועדון שלנו אין יותר מדי תארים בהיסטוריה. עכשיו אנחנו יכולים להתרווח, יש לנו פגרה של שלושה שבועות, נצא לאבו דאבי, השחקנים ייצאו לנבחרות שלהם ונחזור חזקים יותר. לא משנה לי איפה נזכה באליפות. אני מבין שלאוהדים חשוב שנעשה את זה מול מנצ'סטר יונייטד, אבל המטרה היא קודם כל אברטון. לאחר מכן, אם נשחק כמו ששיחקנו כאן, נהיה אלופים במוקדם או במאוחר".

אואן הארגריבס, שחקן מנצ'סטר יונייטד לשעבר ופרשן בהווה, התייחס לאפשרות של אליפות בדרבי ואמר: "אני לא יכול לחשוב על משהו נורא יותר עבור שחקן. זה קשה לעשות את משמר הכבוד הזה, לעמוד שם כשהקבוצה היריבה נכנסת כאלופה. זה בלתי אפשרי". חברו לצוות, קשר העבר ג'רמיין ג'נאס, השתעשע: "מה יותר נורא - לעשות את משמר הכבוד או להפסיד ולראות אותם מבטיחים אליפות?".

פפ גווארדיולה מאמן מנצ'סטר סיטי עם פרננדיניו. רויטרס
"נהיה אלופים, במוקדם או במאוחר". פפ גווארדיולה עם וינסנט קומפני/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully