וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: סיוסטדט התאמן לראשונה מאז הפציעה. מנוחה לתורג'מן וורמוט

13.3.2018 / 15:51

בשורות טובות מכיוונו של השבדי, שאמור להיות בסגל האדומים מול מכבי ת"א. הישראלים ערכו אימון כוח כדי לא לסכן אותם לקראת המשחק. 2,000 כרטיסים נמכרו בתוך פחות מיממה לקראת חצי הגמר

ספורט 1

אוהדי הפועל חיפה חוטפים את הכרטיסים לחצי גמר הגביע: מאז פתיחת המכירה אמש נמכרו כ-2,000 כרטיסים, כשהמכירה נפתחה למנויים בלבד. המכירה נפתחה אתמול בשעה שבע בערב ורק ביום חמישי היא תיפתח לקהל הרחב. במועדון הצהירו כי המטרה היא להביא כעשרת אלפים אוהדים, מספר שיא העונה, למשחק הזה. המשחק יהיה הראשון מבין השניים, במסגרת הצגה כפולה שתיערך באיצטדיון בחיפה ב-1 באפריל.

בניגוד להערכות המוקדמות, להפועל חיפה לא צפויה בעיית פציעות לקראת המשחק מול מכבי תל אביב ביום ראשון. הבשורה הטובה מהאימון היום הגיעה מכיוונו של רסמוס סיוסטדט. הקשר חזר להתאמן לראשונה מאז הפציעה. הוא ערך אימון חלקי, אבל ההערכה היא שיהיה בסגל. אלון תורג'מן וגילי ורמוט קיבלו יום מנוחה נוסף וערכו אימון כוח בלבד. מקסים פלקושצ'נקו מתאמן עם הנבחרת האולימפית ולכן לא נכח באימון היום. מאמון קשוע נעדר מסיבות אישיות. עדן בן בסט אמור גם הוא לחזור לסגל. גבריאל תמאש צפוי לפתוח בהרכב לצדו של ניסו קפילוטו.

עוד בנושא
מכבי חיפה פנתה לנציגיו של מגן ויטסה אלכסנדר בוטנר
עומד בפרץ: סיכום המחזור בליגת העל על השדרוג של דור פרץ
קרויף במסר לגולדהאר: "הכרחי שיגיע. זה ידחוף אותו בפלייאוף"

רסמוס סיוסטדט, הפועל חיפה. קובי אליהו
ושוב אתכם. סיוסטדט/קובי אליהו

הבלם הרומני כבר סגר את תנאיו לשנתיים במועדון, אבל יואב כץ טרם העביר את החוזה חתום. תמאש מתעקש לעגן סעיף מסוים לגביו הושגו הבנות בעל פה, והוא מחכה שהבעלים ישלח אליו את החוזה חתום על ידו עם הסעיף המתוקן. כפי שפרסמנו, תמאש סיכם על חוזה לשנתיים ויקבל 200 אלף יורו לעונה. מחר אמור קלינגר לערוך אסיפת שחקנים שם ידבר על הניצחון שהשיגה הקבוצה בתוספת הזמן מול אשדוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully