וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוסטון בצרות: מרכוס סמארט בחוץ עד הודעה חדשה, תייס גמר את העונה

הספסל של בראד סטיבנס מתקצר: הגארד הלוחמני זינק לפרקט מול אינדיאנה ונפצע באגודל, הגרמני קרע את המיניסקוס. אטלנטה החליטה להשבית את קנט בייזמור, דאלאס את ווסלי מת'יוז

שחקן בוסטון סלטיקס מרכוס סמארט. רויטרס
מה יהיה? סמארט/רויטרס

מכת פציעות נחתה הערב (שני) על ה-NBA, ומי שסבלה מהן יותר מכל היא בוסטון. לאחר שהתברר כי קיירי אירווינג עלול להחמיץ מספר משחקים בשל כאבים בברכו וגם אל הורפורד לא כשיר ב-100 אחוז, הודיעו הסלטיקס כי מרכוס סמארט הסובל מפציעה באגודל, זכר לזינוק לפרקט במשחק מול אינדיאנה פייסרס, מושבת עד הודעה חדשה. בו בזמן, דניאל תייס קרע את המיניסקוס, וסיים את העונה. אליהם יש להוסיף את גורדון הייוורד שכבר סיים את העונה ממש לאחר שהתחילה, ואת ג'יילן בראון שסבל מזעזוע מוח ולא ברור מתי ישוב למגרשים.

סמארט (24, 1.93 מ'), שהעניק לסלטיקס קשיחות רבה והגנה חזקה מהספסל, העמיד העונה ממוצעים של 10.2 נקודות, 3.5 ריבאונדים ו-4.8 אסיסטים למשחק. תייס (25, 2.06 מ') תרם 5.3 נקודות ו-4.3 ריבאונדים למשחק בעונת הרוקי שלו.

* בשל פציעה בברכו הימנית, החליטה אטלנטה להשבית את קנט בייזמור עד תום העונה, מה שיסייע לה להפסיד עוד יותר משחקים במירוץ אחר בחירת דראפט גבוהה יותר.

* קבוצה נוספת שנגררה למחוזות הטאנקינג היא דאלאס, שהודיעה כי ווסלי מת'יוז, לא ישוב לשחק העונה, זאת בשל פציעה ברגלו הימנית.

עוד בנושא:

הלייקרס קיבלו באהבה את לברון, והמחישו את הצרות בקליבלנד הפצועה
יוסטון הביסה את דאלאס, הפסד שני רצוף לקליבלנד וגולדן סטייט
מבחן אי אמון: עומרי כספי מתמודד עם הקשיים האישיים בגולדן סטייט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully