וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבחן אי אמון: עומרי כספי מתמודד עם הקשיים האישיים בגולדן סטייט

נועם אשל, קליפורניה

11.3.2018 / 13:39

ההרצאה שבה הסביר איך מתמודדים עם הרוע ברשתות, המפגש המרגש עם מיקי ברקוביץ' המודאג בסיום, החבר לקבוצה שמלמד איך מתמודדים. הסדרה על עומרי כספי יצאה לברר איך הכוכב הישראלי מתמודד עם נדנדת הדקות והאמון אותה הוא חווה לאחרונה

צילום ועריכה: נועם אשל

עומרי כספי עובר תקופה לא קלה בגולדן סטייט, כשהשחקן הישראלי של אלופת ה-NBA לא זוכה להרבה דקות משחק, נראה חסר ביטחון בקליעות מעבר לקשת ואיבד את המומנטום מפתיחת העונה החיובית, שבה עלה מהספסל והעניק דחיפה לקבוצתו.

כתבנו נועם אשל עקב אחר כספי על מנת לשמוע ממנו את תחושותיו, וליווה אותו בכנס הייטק של ICON (ארגון של קהילת הייטק בסליקון וואלי) בסן פרנסיסקו, ובמשחק של גולדן סטייט, ובהם סיפר כספי על הקשיים שהוא חווה (במיוחד ברשתות החברתיות, שמצליחות לגעת בו, כמו בכל אחד אחר), ועל תחושותיו האישיות בימים אלה, שבהם הוא שוב מנסה לשוב למיטב.

כמו כן, עיתונאים מקומיים מנתחים את השינוי במעמד של כספי ברוטציה של גולדן סטייט ("ציפו ממנו ליותר"), חברו לקבוצה ג'אבל מגי מסביר לו מה עליו לעשות (ומה אותו מרגיע...), וגם מיקי ברקוביץ' בביקור מיוחד בקליפורניה התלווה לכספי וייעץ לו איך להישאר חזק גם בתקופות קשות.

עוד בנושא
מאחורי הקלעים: על הפסד הווריירס בפורטלנד, במשחק שבו כספי לא לקח זריקה
על פי הסטטיסטיקות המתקדמות, העונה של עומרי כספי לא רעה בכלל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully