וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלייקרס קיבלו באהבה את לברון, והמחישו את הצרות בקליבלנד הפצועה

הקאבס ממשיכים להפסיד, לברון ג'יימס טען שאי אפשר לשפוט את הקבוצה בגלל הפציעות והחמיא ללוק וולטון (מאמנו הבא?), אייזיאה תומאס חגג על האקסית: "יודע מה אני שווה". וגם: הווריירס שוב הפסידו, דוראנט מתגעגע לסטף קרי

צילום ועריכה: נועם אשל

לברון ג'יימס התקבל הלילה (בין ראשון לשני) בתשואות רמות בלוס אנג'לס כאשר שמו הוצג בסטייפלס סנטר לפני המשחק בין הלייקרס המקומיים לקליבלנד. בלוס אנג'לס ממשיכים לפנטז על צירופו של לברון לקבוצה בקיץ הקרוב, ואחרי השלטים בחוצות העיר עם הלוגו LAbron, הלילה הקהל המקומי הראה לכוכב הקאבס את הערכתו, כששורה של סלבריטאים הגיעה למשחק: אל ג'ק ניקולסון הצטרפו גם פלויד מייוות'ר, אדם לאווין וג'ייסון סודייקיס, בין השאר. בסופו של דבר הם נהנו גם מיכולת מצוינת של לברון ג'יימס, שסיפק כמה מהלכים מבריקים (במיוחד מסירות), אבל בעיקר מניצחון של הלייקרס, 113:127.

לברון ג'יימס מול אייזיאה תומאס, קליבלנד קאבלירס מול לוס אנג'לס לייקרס. AP
בסוף הוא לא חייך. לברון/AP

הלייקרס, שחתמו את הרבע השלישי עם ריצת 3:22, עלו למאזן 2:7 מאז פגרת האולסטאר, בעוד קליבלנד ירדה למקום הרביעי במזרח עם מאזן 28:38, חצי משחק פחות מאינדיאנה (28:39). המפגש קיבל פיקנטריה נוספת בעקבות הטרייד שנערך בין שתי הקבוצות, כשקליבלנד שלחה ללייקרס את אייזיאה תומאס וצ'אנינג פריי (ובחירת דראפט) וקיבלה את לארי נאנס ג'וניור וג'ורדן קלרקסון.

אייזיאה תומאס קלע 20 נקודות וחילק 9 אסיסטים מול האקסית, אבל טען שלא היה לו מה להוכיח. "לא, אין לי שום צורך להראות מה אני שווה", אמר בסיום, "הם יודעים מה אני יכול לעשות. שיחקתי עבורם רק 15 משחקים, כך שאין שום עניין בלהוכיח או להראות מי אני. כל העולם יודע מה אני תורם. מבחינתי זה היה רק עוד משחק, רק רציתי לנצח, ועשינו יופי של עבודה כקבוצה, כשגברנו על יריבה מצוינת". ג'וליוס רנדל, שניסה להוכיח ללייקרס ששווה להשאירו לקראת הקיץ שבו יהפוך לשחקן חופשי, קלע 36 נקודות. "אנחנו פשוט מתחברים, משני צדי המגרש, וממש מיישמים את הדרך שבה אנחנו רוצים לשחק", אמר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
לברון ג'יימס קליבלנד קאבלירס מול לונזו בול לוס אנג'לס לייקרס. AP
בשנה הבאה בלוס אנג'לס הבנויה? לונזו ולברון/AP

הלייקרס מנסים להנדס בתקופה האחרונה את התקציב על מנת לפנות כסף לקיץ הקרוב כדי להתחרות בשוק השחקנים החופשיים. העובדה שלברון קנה אחוזה ב-23 מיליון דולר בלוס אנג'לס ושנכנס להשקעות כספיות בהוליווד רק הגבירה את השמועות. אחרי ההפסד, לברון גם החמיא למאמן הלייקרס לוק וולטון. "מאז שלוק השתלט על העניינים, הם השתפרו בכל עונה", אמר לברון על הלייקרס, אחרי ערב שבו קלע 24 נקודות, קלט 10 ריבאונדים וחילק 7 אסיסטים, "הם פשוט מנסים ליישם את הנעת הכדור, את התנועה שהוא למד בזמן שהיה בגולדן סטייט".

אבל הבעיה של לברון היא לא הלייקרס, אלא קליבלנד. הקאבס שיחקו בלי קווין לאב, טריסטן תומפסון, רודני הוד וסדי אוסמן, ולברון יודע שזאת הבעיה המרכזית של קבוצתו: הפציעות. קליבלנד ירדה למאזן 6:6 מאז הטרייד הגדול, ומתקשה לצאת לדרך חדשה. "תקשיבו, בסופו שלדבר, אתה רוצה להוציא את המיטב מהשחקנים שיש לך על המגרש", אמר לברון, "אבל לפעמים אתה לא יכול להתגבר על כמות הפציעות שיש לנו. יש לנו חמישה שחקנים מתוך התשעה-עשרה הבכירים אצלנו ברוטציה שלא משחקים בגלל פציעות. לפעמים אתה פשוט קצר מדי". טיירון לו נאלץ לשחק דקות ארוכות עם הרוקי אנטה זיזיץ' ועם ג'ון הולנד הזמני. "האם אפשר לשפוט את מי שהיה לנו על המגרש? אי אפשר לדעת. אי אפשר לדעת", אמר לברון.

טיירון לו טוען ש"רכבת ההרים" בקליבלנד מקשה על הקבוצה להתייצב. "למעשה היו פה שלוש קבוצות שונות לאורך העונה", אמר לו, "אני מנסה להבהיר לחבר'ה שאנחנו צריכים להתחיל להאיץ, כי זאת הקבוצה שתהיה לנו עד לתום העונה, כך שעלינו לוודא שנשחק במיטבנו לקראת הפלייאוף, זו הדאגה המרכזית שלי".

אייזיאה תומאס לוס אנג'לס לייקרס מול אנטה זיזיץ' קליבלנד קאבלירס. AP
תפר את האקסית. תומאס/AP

* ביום הולדתו ה-25, אנתוני דייויס רשם הלילה טריפל דאבל ראשון בקריירה כשקלע 25 נקודות, קלט 11 ריבאונדים והוסיף 10 חסימות (יחד עם 3 חטיפות ו-3 אסיסטים) בהפסד 116:99 של ניו אורלינס מול יוטה. ומאחר שבאמריקאים חולי סטטיסטיקה עסקינן, הרי שהוא הפך לראשון אי פעם בתולדות הליגה שרושם טריפל דאבל עם חסימות ביום ההולדת שלו! 10 החסימות שלו מהוות גם שיא מועדון. "הפסדנו, אז ממש לא אכפת לי", אמר דייויס, "אני חייב לשחק טוב יותר".

אנתוני דייויס ניו אורלינס. AP
סטטיסטיקה מעניינת. דייויס/AP

* כוכב בוסטון קיירי אירווינג רמז שהוא שוקל לקחת מנוחה ארוכה כדי להתמודד בהצלחה עם הכאבים מהם הוא סובל בברכו. אירווינג לא עלה הלילה למחצית השנייה במשחק שבו הסלטיקס הפסידו 99:97 לאינדיאנה. "אני חושב שזה יהיה הדבר הנכון לעשות", אמר קיירי, "במקום סתם לקוות שזה ישתפר תוך יומיים או שלושה. זה כואב יותר משרציתי, כך שאקח את הזמן הדרוש".

קיירי אירווינג בוסטון סלטיקס. רויטרס
קיירי אירווינג בוסטון סלטיקס/רויטרס

* גולדן סטייט ספגה הלילה הפסד שני ברציפות כשנוצחה 109:103 מול מינסוטה, ואומנם קווין דוראנט יודע שהאלופה עדיין פייבוריטית לזכייה באליפות נוספת, אבל גם מודה שזה קשה לתפקד בלי סטפן קרי. "מוזר להיות שם בלי סטף", אמר דוראנט, "כך גם אנדרה (איגודלה) ודי-ווסט, ג'ורדן (בל), כך שאנחנו עם הרבה חוסרים, כך שאנחנו פשוט משחקים על עיוור בכל פוזשן".

קרי החמיץ משחק שני רצוף בגלל פציעה בקרסולף איגודלה החמיץ משחק שלישי רצוף בגלל פציעה בפרק היד, דיוויד ווסט החמיץ משחק רביעי רצוף בגלל פציעה ביד, והרוקי ג'ורדן בל נעדר משחק שלישי רצוף בגלל בעיות בקרסול. דוראנט אומנם סיים עם 39 נקודות, אבל הוא וקליי תומפסון סיימו את הערב ביחד עם 19 מ-54 השדה.

"אנחנו חבורה ותיקה, עם שחקנים עם איי-קיו גבוה שיודעים לשחק", אמר דוראנט, "סטף הוא המערכת כאן, והוא חלק מהקבוצה מאז שסטיב קר הגיע. די-ווסט מכיר את המשחק וזכה איתנו באליפות בשנה שעברה. גם אנדרה, על אותה סירה כמו סטף. כך שאנחנומצפים בקוצר רוח שיחזרו, בגלל שהם ללא ספק ישנו את הקבוצה... יש לנו מערכת שמוציאה את המקסימום מהקבוצה, ואם אתה מוציא ממנה כמה שחקנים, זה משנה אותה לגמרי".

קווין דוראנט גולדן סטייט ווריירס מול מינסוטה. AP
ערב קשה. דוראנט/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully