וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: כריסטיאן באטוקיו לא בסגל למשחק מול מכבי פתח תקוה

12.3.2018 / 16:46

הקשר שאכזב ישלם את המחיר ולא יתלבש מול המלאבסים (21:00, ספורט5). גם אצילי לא בסגל, אף שטען כי הוא כשיר. גידי קאניוק בהיכון, עשוי לקבל דקות ראשונות במדים הצהובים

ספורט 1

כריסטיאן באטוקיו לא יהיה מכבי תל אביב למשחק הערב (שני, 21:00, ספורט5) מול מכבי פתח תקוה מסיבות מקצועיות. הקשר שקיבל קרדיט מחודש מול מ.ס. אשדוד בשבת שעברה אכזב והמאמן ג'ורדי קרויף החליט שגם לאור שובו של דור פרץ ממחלה, ואחרי שאייל גולסה שב לכשירות מלאה, באטוקיו יהיה זה שישלם את המחיר ויישב ביציע.

שחקן נוסף שעדיין לא ייכלל בסגל הוא עומר אצילי. כזכור, הקשר נפצע בכף רגלו לפני מספר חודשים ואחרי תהליך שיקום ארוך, חזר להתאמן בצורה מלאה לפני כשבועיים. במכבי תל אביב עקבו אחריו באימונים האחרונים ובחנו את התנועות שלו והחליטו שעדיף להמתין עוד קצת בטרם הוא יתלבש וישותף במשחק.

אצילי, אגב, כבר פרסם בחשבון האינסטגרם שלו ביום שישי האחרון אמירה שהתפרשה כאילו הוא כשיר וחוזר לשחק, אך כאמור ההחלטה בסופו של דבר היתה של קרויף, שרוצה לתת לו עוד קצת זמן וייתכן אפילו שיערוך עבורו משחק אימון בפגרת הנבחרת בשבוע הבא.

עוד בנושא
מכבי תל אביב - מכבי פתח תקוה: וידאר קיארטנסון צפוי לחזור להרכב
ג'ורדי קרויף: "אי אפשר לעצור את יוסי בניון, מעריץ את הרעב שלו"
הפועל באר שבע ראשונה, בית"ר שנייה: לוח משחקי הפלייאוף נקבע

שחקני מכבי תל אביב אייל גולסה, עומר אצילי. ברני ארדוב
אחד בחוץ, אחד מתנדנד. אצילי וגולסה/ברני ארדוב

למשחק הערב זומנו 19 שחקנים. מי שזומן בין היתר הוא גידי קאניוק שלא היה בסגל במשחק בשבוע שעבר באשדוד ולמעשה עדיין לא רשם דקת משחק אחת בשורות מכבי תל אביב. קאניוק עדיין לא יכול להיות בטוח שיהיה הערב על הספסל בשל העובדה שזומנו כאמור 19 שחקנים, אולם ייתכן שבסופו של דבר דווקא מול הקבוצה אליה התחייב לחזור ושבעקבות זאת היא החליטה לתבוע אותו, יעלה הקשר בפעם הראשונה לשחק מאז הגיע למכבי תל אביב.

דור פרץ שהיה חולה במשחק האחרון יחזור להרכב וגם וידאר קיארטנסון אמור לפתוח אחרי כמה משחקים בהם ישב על הספסל בשל החלטות מקצועיות וגם כי חש קצת כאבים. קרויף מתלבט בקישור בין חוסה רודריגס לאייל גולסה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully