וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשות רעות להפועל ירושלים: יוגב אוחיון ינותח וגמר את העונה

12.3.2018 / 12:36

רכז האדומים סובל מקרע ברצועה בפרק כף היד וייעדר במשך כשלושה חודשים. המשבר בקבוצה מעמיק, עודד קטש: "נפלנו לאגרסיביות של מכבי תל אביב. לנו סף שבירה מסויים, נצטרך לעבוד על זה"

ברני ארדוב

חדשות רעות מאוד להפועל ירושלים: יוגב אוחיון, שנפצע אמש (ראשון) בהפסד למכבי תל אביב, אובחן כסובל מקרע ברצועה בפרק כף יד ימין וגמר את העונה. הרכז יעבור ניתוח לאיחוי הרצועה וייעדר במשך כשלושה חודשים.

המשבר של הקבוצה העמיק בעקבות עוד הפסד, הפעם 77:74 בקלאסיקו של הכדורסל הישראלי מול הצהובים. ירושלים אמנם נראתה טוב יותר מהצהובים במרבית המשחק, אולם הקונספט של "אין כמו מכבי של התקופה האחרונה כדי לצאת ממשבר" קרס, כשירושלים התפרקה לגמרי ברבע האחרון, בו קלעה 10 נקודות בלבד.

עוד בנושא:

במכבי תל אביב מודאגים מהיכולת, ספאחיה: "שיחקנו כבר 50 משחקים"
ספאחיה: "אין לנו אנרגיות, אנחנו עייפים", קטש: "חסר לנו שקט נפשי, זה פספוס"
ליגת העל: מכבי תל אביב ניצחה את הפועל ירושלים 74:77

יוגב אוחיון שחקן הפועל ירושלים עם עורך הדין שמעון מזרחי יושב ראש מכבי תל אביב. ברני ארדוב
לא יחזור העונה. יוגב אוחיון/ברני ארדוב

האכזבה בפניהם של אנשי הפועל ירושלים ושחקניה ניכרו היטב ובקבוצה אמרו: "ברור שכולם מאוכזבים כי למשך יותר מ- 30 דקות היינו במשחק, עמדנו בתכנית המשחק והיתה איזו התפרקות לא מוסברת במהלך הרבע האחרון. אבל ראינו גם גישה חיובית ואנרגיות בחלקים הראשונים של המשחק, וזה מעודד. שוב, נצטרך לעבוד על הפן המנטלי, כי התפרקות כזאת זה לא משהו שצריך לקרות ודווקא השחקנים הראו במשחק שכדורסל אנחנו יכולים לשחק".

אם לא מספיק המשבר המתמשך, ריצ'רד האוול ויוגב אוחיון נפצעו ויעברו בדיקות היום. עודד קטש נשמע מאוכזב: "הגנתית היינו במשחק שלושה רבעים וגם התקפית היה לנו שקט שאיבדנו אותו ברבע האחרון. נפלנו לאגרסיביות של מכבי. יכולת יש לנו והוכחנו את זה במשחק, אבל יש לנו סף שבירה מסוים וזה קרה מול מכבי ברבע הרביעי. נצטרך לעבור את הקושי הזה ביחד. אנחנו חייבים לסגל לעצמנו עקביות, ולא רק כשיש אתגר או קבוצה גדולה, כמו מול מכבי. אין משחק קל בליגה שלנו, והמבחן שלנו יהיה יותר מנטלי מאשר רק מקצועי".

לגבי היכולת החלשה של הישראלים, אמר קטש: "יותם לא הגיע למצבים כדי לקבל החלטות, יוגב היה טוב, אני לא מסתכל על הקבוצה ברמה של ישראלים או זרים אלא ברמה הכללית".

סטרטוס פרפרוגלו הוסיף: "למשך שלושה רבעים שלטנו במשחק אבל בכדורסל זה לא מספיק, מכבי היתה יותר אגרסיבית לקראת הסוף, לא ביצענו את תכנית המשחק ברבע הרביעי ופשוט התפרקנו, חייבים לתקן את זה ולהיות טובים יותר לקראת המשחקים הבאים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
מאמן הפועל ירושלים עודד קטש. ברני ארדוב
שני משחקים, שני הפסדים. עודד קטש/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully