וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרן ייני: "רוצה לנהל את מחלקת הנוער של מכבי תל אביב"

9.3.2018 / 14:38

הקפטן ענה לשאלות ילדים וסיפק ציטוטים מעניינים לגבי עתידו: "רוצה להישאר עד גיל 70, הייתי שמח שמכבי תל אביב תהיה עם יותר שחקנים צעירים". אצילי צפוי לשוב לסגל מול מכבי פ"ת

ספורט 1

קפטן מכבי תל אביב שרן ייני נפגש עם 15 ילדים ששימשו כעיתונאים, וסיפק ציטוטים מעניינים על עתידו ועל המועדון. "אני מרגיש פה באמת בבית, כל דבר פה בנוף עושה לי שמח וגורם לי לחייך", אמר ייני. "הייתי רוצה להישאר פה עד גיל 70. חשבתי על כל מיני תפקידים, עכשיו אני חושב לנהל את מחלקת הנוער או לעבוד במשהו שקשור בלעזור לילדים להשתפר כמה שיותר מהר, ולבוא מוכנים לבוגרים. הייתי שמח שמכבי תל אביב תהיה עם יותר שחקנים צעירים".

על ג'ורדי קרויף אמר הקפטן: "יש לנו קשר טוב מאוד, שהתפתח לאורך השנים והגיע לרמות שאנחנו מאוד סומכים אחד על השני ומעריכים את הדעה אחד של השני. הוא נותן בראש כשצריך ונותן ביטחון כשצריך. הוא טוב יותר ויותר בכל תפקיד שהוא עושה.

ייני נשאל על ההבדלים בין ישראל והולנד והשיב: "אלה שתי חויות שונות, יש שם רוגע שאין בארץ, אנשים רגועים ברחוב, לא יתנו לך הרגשה לא נעימה, לא יבואו אליך באמצע הרחוב ויגידו משהו מזלזל, ופה בארץ כן. מצד שני, הרגשתי שיש הבדל בתחרותיות, פה אנחנו תמיד רוצים לנצח ושם זה בסדר. זה גם טוב לנפש, אבל אתה רוצה איזון של בין איפה שהם נמצאים ואיפה שאנחנו נמצאים, שני הצדדים קיצוניים מדי".

לשאלה כיצד הוא מרגיש כשהוא לא פותח בהרכב השיב: "זה תלוי אם זה מבחינה מקצוענית, או כי אתה נח, או כי אתה פצוע. מי שלא פותח צריך לקבל יותר מוטיבציה, לעבוד יותר קשה ונכון ולהבין מה צריך לעשות יותר טוב".

עוד בנושא:

חשיפה: דודו דהאן מתדרך בהודעות את מאמן עכו כבוס לכל דבר
דיווחים חיים לקראת משחקי שבת: חנן ממן צפוי לפתוח, ריינן יחליף את דוס סנטוס

* עומר אצילי פרסם באינסטגרם תמונה עם כיתוב שרומז על כך שהוא עשוי לראות דקות ראשונות מאז הפציעה כבר ביום שני הקרוב מול מכבי פתח תקוה: "שמח לחזור חזק ורעב יותר מתמיד ישירות למאני טיים של העונה. לא יכול לחכות כבר למשחק הקרוב לעזור לקבוצה".

עוד באותו נושא

מכבי תל אביב: "קשה להשתחרר מזה ששוב בעטנו בדלי, מרגישים את זה באימונים"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully