וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: "קשה להשתחרר מזה ששוב בעטנו בדלי, מרגישים את זה באימונים"

8.3.2018 / 9:10

בקבוצה לא מצליחים להשתחרר מתחושת ההחמצה אחרי התיקו באשדוד. שחקנים: "צריך להיכנס לפלייאוף ברגל ימין". קיארטנסון אמור לחזור להתאמן אחרי ששהה באיסלנד בשל מות סבתו

ספורט 1

שחקנים במכבי תל אביב העידו הבוקר (חמישי) כי עדיין לא הצליחו להשתחרר מתחושת ההחמצה הקשה שמלווה אותם מאז התיקו בשבת מול מ.ס. אשדוד. אחרי שלמחרת ניצחו הפועל באר שבע ובית"ר ירושלים ומכבי תל אביב שוב צנחה למקום השלישי, איבוד הנקודות באשדוד אפילו יותר העיק. "קשה להשתחרר מזה ששוב בעטנו בדלי וכל השבוע מרגישים את זה באוויר באימונים", אומרים שחקנים בקבוצה. "לנצח את הפועל חיפה 0:4 ולראות איך מול הפועל רעננה אנחנו מפסידים ומול אשדוד עושים רק תיקו, זו תחושה קשה מאוד".

עוד בנושא:

מועדי המחזור ה-26: מכבי תל אביב בשני, בית"ר בראשון, באר שבע בשבת
מכבי תל אביב בעמדת נחיתות: התרחישים ולוח משחקי הפלייאוף הצפוי

שחקן מכבי תל אביב, ניק בלקמן. קובי אליהו
מתקשים להשתחרר מהמועקה של אשדוד. בלקמן ובאבין/קובי אליהו

ג'ורדי קרויף לא עשה במהלך השבוע אסיפה קשה ולא אמר דברים חריפים לשחקנים. בקבוצה מעריכים שקרויף לא רוצה להוריד את הביטחון ולייצר מול השחקנים מצב עוד יותר מלחיץ ממה שהוא גם כך. "צריך לחזור לנצח את מכבי פתח תקוה ביום שני ולהיכנס לפלייאוף ברגל ימין כי בסוף הכל יוכרע שם וכל הקבוצות עוד יאבדו הרבה נקודות במשחקי הפלייאוף", אמר אחד השחקנים.

וידאר קיארטנסון החמיץ את מרבית אימוני השבוע אחרי שקיבל אישור לטוס לאיסלנד בשל מות סבתו. החלוץ אמור לשוב היום להתאמן. מי שצפוי להמשיך להיעדר הוא שרן ייני שמאז הפציעה שלו במשחק מול הפועל באר שבע, לא חזר לכשירות מלאה והוא עורך רק אימונים בצד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully