וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי מכבי חיפה תלו שלטי מחאה סמוך למשרדו של יעקב שחר

9.3.2018 / 11:20

בחניון המוביל למשרדו של הבעלים נכתב: "תתחיל להתעורר! ה'עסק' שלך זה החיים שלנו". מכבי חיפה בתגובה: "הרוב המכריע והמוחלט מעריך ומוקיר. עבורם שחר ימשיך לשנות ולהשיב את המועדון למקומות אותם ידע"

ספורט 1

אוהדי מכבי חיפה תלו הלילה (בין חמישי לשישי) שלטי מחאה נגד התנהלות המועדון, זאת בסמוך למשרדו של הבעלים יעקב שחר ברחוב המסגר. בחניון הסמוך למשרדו של הבעלים נתלו שני שלטים. באחד מהם נכתב: "בלי עתיד, בלי תקווה, בלי חזון". בשלט השני נכתב: "תתחיל להתעורר! ה'עסק' שלך זה החיים שלנו".ממכבי חיפה נמסר בתגובה: "למכבי חיפה מאות אלפי אוהדים בישראל, רובם המכריע והמוחלט מעריך, מוקיר ומודע לאהבה והמשאבים הרבים אותם משקיע יעקב שחר כבר יותר מ-30 שנה במכבי חיפה. עבורם, ימשיך יעקב שחר לעשות, לנסות, לשנות ולהשיב את המועדון למקומות אותם ידע".

כזכור, בהודעה רשמית של הקופים הירוקים לאחר משחק הדרבי נכתב כי הוחלט להחרים את משחק הקבוצה באשקלון. במועדון קראו לאוהדים להגיע למשחק ולהמשיך במחאה רק אחרי המשחק, שהוגדר כ"קריטי להמשך דרכו של המועדון". בין היתר כתבו האוהדים: "מוחמד אלאך ופרד רוטן, כנראה עם כל ההכנות לעונה הבאה שכבר התחלתם, שכחתם שהעונה הזאת עוד לא נגמרה. מכבי חיפה הופקדה בידיים שלכם כדי לשפר, לא כדי לעשות אותה יותר גרועה ממה שהיא. וכדי שתבינו אותנו יותר טוב, נדבר איתכם בשפה שלכם". בהמשך כתבו האוהדים שני משפטים בשפה ההולנדית שפירושם: "אם לא תגרמו למכבי חיפה להיראות יותר טוב עוד העונה, אז תתחילו לארוז את המזוודות שלכם מעכשיו. לא תהיה הזדמנות שניה בעונה הבאה".

עוד בנושא:

מכבי פתח תקוה תנסה לצרף את גל אלברמן אם יעזוב את מכבי חיפה
רוטן: "אהיה מטורף אם אוותר. אי אפשר להגיע לטופ בשישה שבועות"
ביקורת על אלאך: "קולו לא נשמע, מישהו הסיט את האש לעבר רוטן"

בהמשך כתב הארגון מספר מילים גם לנשיא המועדון. "יעקב שחר, עד עכשיו קיבלת קרדיט על השנים היפות וההישגים. גילינו סבלנות, האשמנו את כולם חוץ מלהאשים ישירות אותך, כמו שהאשמנו בעבר", נכתב בהודעה. "ראינו אותך עושה טעות אחר טעות, אמנם הפסקת לזלזל באוהדים בפומבי, אבל לא הפסקת לעשות טעויות. הקהל הרחב הבין זאת, אנחנו הבנו זאת. כעת הגיע הזמן, כפי שקיבלת את הקרדיט הזו, תיקח אחריות. אנחנו מטילים עלייך את האחריות המלאה על 7 השנים הכושלות. אם אתה לא מסוגל להרים את מכבי חיפה בחזרה, תשים את המפתחות ותפנה את המקום".

עוד באותו נושא

מכבי פתח תקוה תנסה לצרף את גל אלברמן אם יעזוב את מכבי חיפה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully