וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה תנסה לצרף את גל אלברמן אם יעזוב את מכבי חיפה

9.3.2018 / 9:02

הקשר שיהיה בן 35 בחודש הבא מתנדנד במכבי חיפה. אם יעזוב הלוזונים ינהלו משא ומתן במטרה להחזירו הביתה בקיץ. הערכה: פירס יחתום לפני פגרת הנבחרות. במועדון אישרו: הוגשה התביעה נגד קאניוק

ספורט 1

מכבי פתח תקוה תנסה לצרף את גל אלברמן אם יעזוב את מכבי חיפה בקיץ, כך נודע לוואלה! ספורט. הקשר שיהיה בן 35 בחודש הבא חתום על חוזה לעונה הבאה, אבל מוחמד אלאך החל לחפש קשר אחורי זר ומעוניין גם בהשארת נטע לביא שחזר מפציעה. אם יעזוב רשמית בקיץ ללא פיצוי, פתח תקוה תיכנס למשא ומתן עם השחקן בניסיון להחזיר אותו הביתה.

הקשר רומאריו פירס ייפגש עם ראשי המועדון כדי לחתום רשמית בקבוצה. פירס סיכם את כל תנאיו בעל פה וכל מה שנותר כעת הוא חתימה רשמית. ההערכה היא שפירס יחתום עוד לפני פגרת הנבחרות בסוף החודש. בהמשך תיפגש הקבוצה גם עם הקשר לירוי צעירי. שני הצדדים סיכמו כי השחקן יטול חלק במשחקים הקרובים ואז תתקבל החלטה לגביו. צעירי נחשב לאחד השחקנים הבכירים בקבוצה ובעונה שעברה היה אחד השחקנים החשובים שהובילו את הקבוצה למאבק על כרטיס לאירופה. הקשר היהודי-אמריקאי נייג'ר מארלי שנבחן בקבוצה מספר פעמים בשנתיים האחרונות ישוחרר ועשוי להיבחן באקדמיית הנוער של גנק.

בנושא אחר: אחרי שהכינה בשבוע שעבר את את התביעה נגד גידי קאניוק על סך חצי מיליון יורו, הבוקר היא תוגש רשמית למכבי תל אביב. כזכור, עוד לפני המעבר נחשף בוואלה! ספורט כי סעיף בהסכם קבע שקאניוק יהיה מחויב לשלם חצי מיליון יורו אם ישוב לישראל אך לא יחתום בפתח תקוה. לתביעה, שתוגש על ידי משרדו של עו"ד יוסי גייר, צורף כזכור נספח של ההסכם בין הצדדים, עליו חתומים קאניוק עצמו והסוכנת, עו"ד ויקי וקנין. כזכור, לאחר הכנת התביעה אמרו במועדון כי "אנחנו מקווים שמכבי תל אביב עומדת מאחורי השחקן".

שחקן מכבי חיפה, גל אלברמן. ברני ארדוב
מתנדנד. אלברמן/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully