וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה במכתב למכבי תל אביב: דורשים חצי מיליון יורו על קאניוק

הלוזונים העבירו לסגנית האלופה מסמך משפטי חתום באמצעות גורם שלישי, המפרט את ההסכם של הקשר לפיו אם יחזור לישראל הקבוצה הקולטת תשלם פיצוי. גורם בפתח תקוה: "נשמח אם יחזור. לא נוותר על שקל". הקשר ישוב לקבוצה?

מערכת וואלה!

מכבי פתח תקוה העבירה מסמך משפטי מחייב למכבי תל אביב המודיע לה כי במידה ותרצה לקלוט את גידי קאניוק תצטרך לשלם סכום של חצי מיליון יורו ללוזונים. ההודעה מגיעה בעקבות שמועות על משא ומתן שהתנהל לאחרונה בין הצהובים לבין שחקנה של פחטקור טשקנט האוזבקית

על פי הסעיף בהסכם במידה וקאניוק ישוב לישראל, יצטרך השחקן לחזור מידית למכבי פתח תקוה אחרת ישלם פיצוי ללוזונים בסך חצי מיליון יורו. הפיצוי כמובן אמור לחול על הקבוצה הקולטת ולא על השחקן עצמו. מקורב לעסקה טוען כי בעקבות הדברים במכבי תל אביב הוחלט בשלב זה להקפיא את המשא ומתן, אלא אם כן יתאפשר בעתיד לשחקן לחזור לארץ מבלי לפצות את מכבי פתחי תקוה. גובה הפיצוי נקבע כהפרש בין הסכום אותו רצו הלוזונים תמורת השחקן לבין הסכום שבו נמכר קאניוק בפועל. (הלוזונים דרשו מעל מיליון יורו, אך הוא נמכר ב-600 אלף יורו).

עוד בנושא
הפועל באר שבע: מלאגה מעוניינת באיסק קואנקה
ראיקוביץ': "מכבי תדרוש עליי לפחות 5 מיליון יורו, לא קל למצוא קבוצה ככה"
בני סכנין מתוסכלת מההפסד לבית"ר, חלאיילה: "חן עזרא אמר לי מילים לא במקום"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הפועל חיפה וקרית שמונה התעניינו/מערכת וואלה!, צילום מסך

במועדון מתכוונים להעביר את המסמך המשפטי לפרקליטו של השחקן אייל אברמוב כבר ביממה הקרובה. הסיבה: קאניוק מנסה בימים האחרונים לחזור לישראל ומעוניין לעזוב את המועדון האוזבקי. בפתח תקוה החליטו להבהיר כי במידה ויחזור יצטרך לשלם את הכסף "מכיסו או באמצעות הקבוצה הקולטת", לשון גורם במכבי פתח תקוה.

בסביבתו של קאניוק סיפרו כי ביממה האחרונה התעניינו הפועל חיפה ועירוני קרית שמונה בשחקן אך בשלב זה הן לא מוכנות לשלם את הפיצוי. בנוסף אם השחקן יחליט לעזוב סופית את אוזבקיסטן ייתכן שיוצע לו לחזור כבר במהלך החלון ההעברות הנוכחי לקבוצת האם שלו - מכבי פתח תקוה.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully