וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראיקוביץ': "מכבי תדרוש עליי לפחות 5 מיליון יורו, לא קל למצוא קבוצה ככה"

שוערה של מכבי תל אביב התראיין בסרביה והתייחס בין היתר לעתידו: "לא מסתיר את זה שאני רוצה לזכות באליפות ולאחר מכן למצוא אתגר חדש". על קרויף: "יש לו חלק גדול בהתקדמות שלי"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

אחרי תקופה רעה מאוד בפתיחת העונה, מכבי תל אביב נכנסה לרצף של ניצחונות ובמחזור האחרון גם כבשה את הפסגה. פרדראג ראיקוביץ', שוערה הסרבי של מכבי מושך הרבה עניין בארץ מולדתו, שם ערכו עמו ראיון שבו הוא התייחס ליכולת שלו ושל הקבוצה וכן לעתידו המקצועי.

ראיקוביץ', שזכה לכינוי "השוער הצעיר הטוב בעולם" בסרבי, הצטנע כשאמר: "אני רק עושה את העבודה שלי. אני לא אוהב לדבר על עצמי, שאחרים יעשו את זה. יש לי ביטחון בעצמי, אבל זו עבודה טובה גם של ההגנה שבזכותה יש לי עבודה פחות קשה. צריך לתת קרדיט גם למאמן קרויף, שיש לי שיתוף פעולה מצוין איתו. יש לו חלק בזה שאני עושה התקדמות העונה".

שוער מכבי תל אביב פרדראג ראיקוביץ'. ברני ארדוב
עונה אחרונה במכבי? פרדראג ראיקוביץ'/ברני ארדוב

"הכי חשוב מבחינתי הוא שלקבוצה יהיה סיכוי לזכות בתארים שאותם פספנו בעונה שעברה. אני מאמין שיש לנו את האיכויות ואת שמחת החיים כדי לחצות ראשונים את קו הסיום. מכבי היא המועדון הגדול בישראל, אנחנו צריכים להראות מוטיבציה ולשמח את האוהדים".

ומה לגבי עתידו של ראיקוביץ'? השוער לא הסתיר את שאיפותיו המקצועיות כשאמר: "יש לי חוזה לעוד שנתיים במועדון. במכבי אומרים שהם ידרשו עליי לא פחות מ-5 מיליון יורו ובמצב הזה לא קל למצוא מועדון חדש. אני לא מסתיר את זה שאני רוצה לזכות באליפות ואחרי זה למצוא אתגר חדש, אבל נראה. עדיין מוקדם בשביל לדבר על זה. אם קבוצה חדשה תפנה אליי, אני חושב שזה יקרה אחרי המונדיאל. הפרמיירליג היא אתגר גדול עבורי, אבל לא צריך למהר עם מסקנות וציפיות. נראה מה יהיה סכום השחרור שלי, ואז נהיה חכמים יותר.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

האזינו לפרק החדש של "הפודיום": קואץ' שכטר, ג'ורדי מקום 1, עסקת ממן-ורמוט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully