וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: מלאגה מעוניינת באיסק קואנקה

23.1.2018 / 9:46

אחרי ההתעניינות של חיחון, גם סוגרת הליגה הראשונה בספרד הביעה עניין בספרדי, אצל האלופה מקווים שהוא ימצא קבוצה כדי לפנות מקום לזר. דהאן לראשי נתניה: "ב"ש מעוניינת בדיא סבע"

מערכת וואלה!

בהפועל באר שבע קרובים לחיזוק ישראלי, אך במועדון לא ויתרו על חיזוק זר כאשר כמה שחקנים ביניהם אדריאן פופה וארנסט אסנטה על הפרק. יש לציין כי במועדון צריכים לשחרר את אחד הזרים כדי לפנות מקום לזר חדש, כאשר איסק קואנקה הוא האופציה המועדפת וצפוי להיות זה שישלם את המחיר.

אחרי שחיחון מהליגה השנייה התעניינה בשחקן בימים האחרונים, התווספה גם מלאגה מהליגה הראשונה בספרד שהתעניינה באפשרות להביא את הקשר שלא מקבל דקות משחק מברק בכר. מלאגה מסובכת בתחתית הליגה בספרד וקואנקה עשוי להיות החיזוק של הקבוצה שתאיץ את מאמציה בימים הקרובים בניסיון לצרף את השחקן.

עוד בנושא:

הפועל באר שבע מעכבת את עסקת חנן ממן כדי להחתימו מיידית
באר שבע פועלת לצרף את חנן ממן כבר בינואר, יואב כץ הגיב: "זה מועדון קר, חנן צריך את החום שלנו"

דיא סבע שחקן מכבי נתניה. ברני ארדוב
באר שבע בעקבותיו? דיא סבע/ברני ארדוב

בעניין אחר, סוכן השחקנים דודו דהאן שוחח עם ראשי מכבי נתניה וטען בפניהם שבאר שבע מעוניינת להיכנס למשא ומתן על דיא סבע. בצוות המקצועי של האלופה מעריכים מאוד את סבע והיו שמחים לראותו מגיע כבר בינואר. בנתניה הודיעו לסוכן שמבחינתם העניין לא רלוונטי, מה גם שישנה עדיין בוררות לא פתורה עם בית"ר טוברוק על השחקן. בתוך כך, בקבוצה מקווים לקדם את עסקת חנן ממן מהפועל חיפה ומקווים שתהיינה התפתחויות חיוביות לגביו בימים הקרובים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

האזינו לפרק החדש של "הפודיום": קואץ' שכטר, ג'ורדי מקום 1, עסקת ממן-ורמוט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully