וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביקורת על אלאך: "קולו לא נשמע, מישהו הסיט את האש לעבר רוטן"

8.3.2018 / 8:30

אחרי המתקפה נגד המאמן, מקורב לעסקת הגעתו לישראל מספר: "מכבי חיפה רדפה אחריו חודשיים. טבעי שבישראל קוראים למאמן ללכת אחרי חמישה שבועות?". קוסטדינוב ורוקאביציה זומנו לסגלי בולגריה ואוסטרליה

ספורט 1

בווידאו: תקציר ההפסד של מכבי חיפה בדרבי להפועל חיפה

"פרד בחור חזק, הוא לא מאלה שירימו ידיים. זה טבעי שבישראל קוראים למאמן ללכת אחרי חמישה שבועות בתפקיד? זה לא נהוג באף מקום ואני לא רואה סיבה שזה יקרה במכבי חיפה". כך אמר מקורב לעסקת הגעתו של המאמן ההולנדי פרד רוטן לישראל. אותו מקורב סיפר אתמול כי: "לפרד יש חוזה לעונה וחצי. מכבי חיפה רדפה אחריו חודשיים כדי שיסכים להגיע לישראל. הוא מאמן שאימן בשאלקה, בקבוצות בכירות בהולנד. אני חושב שצריך לכבד אותו ולתת לו את האפשרות לעבוד. הוא לא בנה את הסגל ורק הגיע. קשה לי להאמין שהבעלים רוצה לפטר אותו". המאמן ההולנדי ידבר במסיבת העיתונאים המסורתית שתיערך היום בצהריים. הוא יתייחס כמובן למשחק באשקלון, שהפסד בו עלול לגרום לשחר לקחת החלטות בנוגע להמשך דרכו של הצוות ההולנדי העונה, או בעונה הבאה.

לצד הדברים האלה, במועדון היה מי שביקר את היחס למאמן דרך החלק של המנהל הטכני מוחמד אלאך במשבר. "קולו של אלאך לא נשמע. לא לפני משחקים ולא אחריהם. מישהו הסיט את האש למאמן, אבל אלאך נמצא כאן כבר מנובמבר", אמרו. רוטן, כזכור, ערך השבוע אסיפת שחקנים בה ביקש מהשחקנים "להיות ביחד" והבהיר כי "הקבוצה בסכנה". כפי שפרסמנו שלשום, הבעלים יעקב שחר שהה עם חבר קרוב בפריז במשחקה של פריז סן ז'רמן מול ריאל מדריד ומתכוון להגיע רק בסוף השבוע לכפר גלים כדי לערוך שיחה עם השחקנים.

גיורגי קוסטדינוב שחקן מכבי חיפה. ברני ארדוב
למרות הביקורת, זומן לנבחרת. גיורגי קוסטדינוב/ברני ארדוב

בצל המחאה עליה דווחו האוהדים, בחיפה קראו להם אתמול להגיע למשחק באשקלון. "המחאה היא לגיטימית, אבל אולי כדאי לדחות אותה קצת. נעשה חושבים ונמצא את הפתרונות. אבל בינתיים אנחנו צריכים את האוהדים איתנו", אמרו במועדון. בחיפה מתכוונים לעסוק בעונה הבאה רק לאחר שהקבוצה תבטיח הישארות. כפי שפורסם בוואלה! ספורט בשבועות האחרונים, חיפה שוקלת להחתים בקיץ את אמיליוס זובאס או שוער ישראלי בכיר (הרוש וחיימוב הוזכרו, אך טרם נעשתה פניה), כשגם מאור קנדיל ושמות נוספים על הכוונת.

בנושא אחר: לצד הביקורת לה הוא זוכה העונה יחד עם שאר הזרים של מכבי חיפה, גיורגי קוסטדינוב זומן לצמד משחקי הידידות של נבחרתו בולגריה מול בוסניה וקזחסטן. צמד המשחקים ייערכו בבולגריה ב-23 וב-26 במרץ, בהתאמה. שחקן נוסף שזומן לסגל נבחרתו הוא ניקיטה רוקאביציה. נבחרתו תקיים שני משחקים ידידות בנורבגיה (23 במרץ) ובקולומביה (27 במרץ), זאת כהכנה אחרונה לקראת משחקים גביע העולם, אותו תפתח ב-16 ביוני, יומיים לאחר משחק הפתיחה, במשחק מול צרפת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully