וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוטן: "אהיה מטורף אם אוותר. אי אפשר להגיע לטופ בשישה שבועות"

8.3.2018 / 14:10

מאמן מכבי חיפה דחה את האפשרות שיתפטר במקרה של הפסד לאשקלון. על בן ארצו מולנסטיין: "הוא היה עוזר מאמן. יש הבדל בין זה לבין מנהיג. עבדתי באירופה ואני יודע לנהל משברים"

ספורט 1

כשהיא בעיצומו של משבר עמוק, מכבי חיפה תתארח אצל הפועל אשקלון ביום שבת למשחק במסגרת המחזור האחרון של העונה הסדירה. הפסד נוסף יוריד את ההפרש של הירוקים מהקו האדום לחמש נקודות בלבד ויעלה את רף הלחץ רגע לפני הכניסה לפלייאוף התחתון.

"אהיה מטורף אם אוותר. אני אף פעם לא מוותר. באתי לאתגר והוא להוביל את המועדון קדימה. זה לא אפשרי בשישה שבועות אם נהיה ריאליים. אי אפשר לקחת את הקבוצה לטופ בשישה שבועות". כך אמר מאמן מכבי חיפה פרד רוטן במסיבת עיתונאים שקיים לקראת המשחק באשקלון. רוטן דחה בכך את השמועות לפיהן הוא מתכוון להתפטר במקרה של הפסד. עוד לפני דבריו במכבי חיפה הבהירו כי הנושא לא עומד על הפרק.

רוטן נשאל על בן ארצו רנה מולנסטיין שפוטר בעבר ואמר: "יש לי הרבה כבוד למולנסטיין, אבל הוא לא היה מאמן ראשי. לי יש ניסיון במועדונים גדולים, גם מכבי חיפה זה מועדון גדול. עבדתי באירופה ואני יודע לנהל משברים. מולנסטיין תמיד היה עוזר ויש הבדל גדול בין להיות עוזר ללהיות מנהיג. אני כבר חוויתי הכל".

לקראת אשקלון אמר: "אנחנו מצפים למלחמה. קשה לי לענות למה לא הצלחתי להרים את הקבוצה. כשהתחלתי, אמרתי שאני לא קוסם. יש הרבה ביטחון שנשנה את הדברים. אנחנו נעשה את זה. הכי חשוב שנאסוף נקודות. אנחנו צריכים לנצח בשבת".

מאמן מכבי חיפה, פרד רוטן. איציק יצחקי
לא הולך לשום מקום בינתיים. רוטן/איציק יצחקי

ההולנדי נשאל גם על מחאת האוהדים וענה: "אני מבין שהם מאוכזבים כי ציפו שהקבוצה הזאת תהיה בצמרת. אוהדים משלמים כסף ואני מבין אותם. צריך לקבל את המצב. כשאתה עובד במועדון גדול דברים כאלה קורים".

בהמשך דיבר רוטן גם על התבוסה בדרבי כשאמר: "בדרבי ראיתי בפעם הראשונה שבירה אחרי השער השני. פחדתי שהתוצאה תהיה גבוהה יותר. אם היינו באמת מוותרים, היינו מפסידים חמש או שש אפס. בימים האחרונים ראיתי שהשחקנים נותנים הכל ויש לי ביטחון שהם ימשיכו לעשות את זה ולהילחם עבור המועדון".

ניקיטה רוקאביציה נשאל על זימונו לנבחרת אוסטרליה, שתערוך בסוף החודש הכנה אחרונה לקראת המונדיאל: "מאמן הנבחרת הזמין אותי, אני שמח אבל צריך להתרכז במשחק הקרוב שלנו. כולנו יודעים מה המצב כרגע והוא לא קל". עוד הוסיף: "אם נבוא מוכנים ומרוכזים, אני בטוח שנשיג תוצאה טובה. אחרי השער השני בדרבי היה קשה לחזור למשחק והפסקנו לשחק. אסור לנו לחזור על משחק כזה שוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully