וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיוויד בלאט: "יש לי עסקים בלתי גמורים ב-NBA, לא סיימתי שם"

מאמן דרושאפקה התראיין למגזין "ריבאונד" ודיבר על החלום לשוב לארה"ב: "למדתי הרבה בקליבלנד, אך לא קיבלתי הזדמנות להשלים את הפרויקט שלי". ומי הפייבוריטיות שלו לזכות ביורוליג?

ספורט 1

בווידאו: תקציר הניצחון של דרושאפקה על בודצ'נוסט ביורוקאפ

דיוויד בלאט עדיין לא ויתר על חלום ה-NBA שלו. לאחר שהחזיק עונה וחצי בקליבלנד לפני שפוטר והוחלף על ידי טיירון לו, מאמן בעונה וחצי האחרונות הישראלי את דרושאפקה, אך לכל ברור שהיה רוצה לשוב לליגה הטובה בעולם.

בראיון שהעניק למגזין "ריבאונד", הודה בכך בלאט: "לא קיבלתי את ההזדמנות להשלים את הפרויקט שלי. זו היתה חוויה חשובה בקריירה שלי ואני שמח שהיא התרחשה, אבל אני חייב להודות שיש לי עסקים בלתי גמורים ב-NBA. על אף שלמדתי הרבה, אני עדיין מרגיש שלא סיימתי שם".

בלאט נשאל על העונה שעוברת על דרושאפקה ופילוסופיית המשחק שלו והשיב: "אנחנו מנסים לבנות זהות ואני חושב שהתקדמנו, התוצאות טובות, בעיקר באירופה. אני מרוצה מהעונה הזו, אבל חשוב לזכור שהתקופה המכרעת היא כעת. היחסים שיש לך עם אנשים בעולם הכדורסל חשובים מאוד, כי צריך לעבוד איתם. חייבים ליצור סביבה טובה כדי להצליח. בין אם זה בטורקיה, ביוון, ברוסיה, בישראל, בארצות הברית או בכל מקום אחר. גם הפילוסופיה שלי בקליבלנד לא היתה שונה מכך, אבל נסיבות הסביבה היו אחרות".

עוד בנושא:

חמישי ביורוליג: מכבי ת"א תקווה להפסד של באסקוניה, ריאל מול פאו
יורוקאפ: דרושפאקה ודיוויד בלאט ניצחו, גראן קנאריה ומקל הפסידו

מאמן דרושאפקה דיוויד בלאט. GettyImages
לא סיים בארצות הברית. בלאט/GettyImages

לשאלה מי הפייבוריטיות לזכות ביורוליג העונה השיב הישראלי: "פנרבחצ'ה וצסק"א, כי יש להן בסיס חזק ומאמנים טובים מאוד. אין להן בעיות כימיה והמשכיות, וכמובן שהאיכות גדולה. גם אולימפיאקוס ופנאתינייקוס מועמדות. על אף בעיות הפציעות שלה, גם ריאל מדריד מועמדת לפיינל פור, אבל היא צעד מאחורי ארבע הקבוצות שהזכרתי".

בלאט ניצל את ההזדמנות כדי להחמיא לחברו ויריבו ז'ליקו אוברדוביץ': "התוצאות מדברות בעד עצמן, אבל מה שבאמת גדול אצלו זה שהוא אף פעם לא עומד במקום. הגישות שלו כל הזמן משתנות. אני תמיד אומר שמאמן מודרני הוא אדם מודרני".

לבסוף, על החיים בטורקיה אמר: "בקיץ אמרו לי שאם ארצה לעזוב, יאפשרו לי. אבל נשארתי, כי טוב לי מאוד כאן. אני מוקף באנשים טובים ואני גאה מאוד לעבוד כאן. ננסה להמשיך ולגדול".

מאמן פנרבחצ'ה ז'ליקו אוברדוביץ'. ברני ארדוב
כל הזמן משתנה. אוברדוביץ'/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully