וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוקאפ: דרושפאקה ודיוויד בלאט ניצחו, גראן קנאריה ומקל הפסידו

הטורקים גירדו 54:57 מול בודוצ'נוסט ועלו ל-0:1 ברבע הגמר. 10 נקודות ו-4 אסיסטים של הישראלי לא הספיקו לספרדים, שהובילו במרבית הדקות אך נכנעו 79:74 ברוסיה מול לוקומוטיב קובאן

ספורט 1

שלב רבע הגמר של היורוקאפ יצא הערב (שלישי) לדרך, ושני הנציגים של הכדורסל הישראלי החלו את סדרות הטוב משלושה משחקים בתקווה להיות בין שמונה הקבוצות האחרונות במפעל. דרושאפקה ודיוויד בלאט גברו בבית 54:57 על בודוצ'נוסט המונטנגרית, בעוד גראן דנאריה וגל מקל נכנעו בחוץ 79:74 מול לוקומוטיב קובאן הרוסית.

הטורקים, שסיימו את שני שלבי הבתים של היורוקאפ במקום הראשון העונה, עלו ל-0:1 בסדרה לאחר שנאלצו להיכנס לקרב חפירות מול היריבה ממונטנגרו, שאמנם פיגרה ברוב שלבי המשחק (הפרש השיא היה 13) אך לא ויתרה בשום שלב. שלשה של סקוטי ווילבקין שברה שוויון, 35 שניות לשריקה האחרונה, ואת היתרון הזה השחקני של בלאט כבר לא איבדו. ג'ג'ואן ג'ונסון הוביל עם 17 נקודות, ווילבקין הוסיף 16.

דיוויד בלאט מאמן דרושפאקה. GettyImages
בדרך הנכונה. בלאט/GettyImages

מקל וחבריו ספגו הפסד מאכזב ונקלעו לפיגור 1:0 בסדרה, לאחר שהובילו כמעט לכל אורך המשחק ברוסיה. הם פתחו עם 3:14 מהיר, כולל שלשה של הרכז הישראלי והמשיכו להחזיק ביתרון עד לדקות הסיום. אלא שדקה וחצי לסיום, קובאן קלעה שלשה שהעניקה לה את ההובלה לראשונה, והצליחה לצאת עם ידה על העליונה. מקל סיים עם 10 נקודות, חילק ארבעה אסיסטים ואיבד שלוש פעמים. צפו בתקציר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
גל מקל גראן קנאריה. האתר הרשמי של גראן קנאריה, אתר רשמי
הפסד מאכזב. גל מקל/אתר רשמי, האתר הרשמי של גראן קנאריה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully