וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: ריאל מדריד הביסה את פנאתינייקוס, באסקוניה גברה על ולנסיה

הבלאנקוס הרשימו עם 75:92 והרחיקו את פאו מהקרב על המקום הרביעי, קוזר חיפה על היעדרות דונצ'יץ' עם 26 נק'. 71:81 לבאסקים, גאודלוק (26) הוליך את מילאנו ל-77:86 מפתיע על חימקי

לירון מולדובן

המחזור ה-24 ביורוליג יצא לדרך היום (חמישי) עם שלושה משחקים, מלבד הניצחון של מכבי תל אביב בטורקיה. באסקוניה עשתה את שלה עם 71:81 על ולנסיה בדרבי הספרדי, מילאנו הפתיעה בגדול כשניצחה 77:86 את חימקי מוסקבה בחוץ, ובמשחק המרכזי הביסה ריאל מדריד 75:92 את פנאתינייקוס.

שחקן ריאל מדריד פביאן קוזר. GettyImages
ניצחון מכריע. קוזר/GettyImages

ריאל מדריד - פנאתינייקוס 75:92

ניצחון חשוב ומרשים מאוד לבלאנקוס, שפתחו פער של ניצחון מפאו בקרב על יתרון ביתיות בהצלבה אף שחסרו את לוקה דונצ'יץ' הפצוע. עבור פאו זהו הפסד יורוליג רביעי בחמשת משחקיה האחרונים, בעוד ריאל מתאוששת מהתקופה הרעה שעברה עליה באירופה בדיוק בזמן. 20 הדקות הראשונות הלכו צמוד: פביאן קוזר בלט בצד אחד, קיי סי ריברס בשני, ובמחצית הוליכו הבלאנקוס 37:38. ברבע השלישי טסו הלבנים ל-42:55, ומשם האורחת לא חזרה. קוזר היה נפלא עם 26 נקודות ב-26 דקות, פקונדו קמפאצו הוסיף 15. מנגד, ערב מוצלח של מייק ג'יימס (23 נקודות) לא הושיע את פאו.

חימקי מוסקבה - מילאנו 86:77

הרוסים עם הפסד ביתי שממש לא היה בתכניות שלה במסגרת המאבק שלה על מיקום לקראת סדרות רבע הגמר, ועוד מול מילאנו החלשה. אנדרו גאודלוק הוביל את קלעי האיטלקים עם 26 נקודות ו-5 ריבאונדים, מינדאוגאס קוזמינסקאס הוסיף 15 נקודות ו-5 ריבאונדים, קרטיס ג'רלס קלע 14 וארתוראס גודאיטיס קלע 8 וקלט 8 ריבאונדים. את חימקי הוביל אלכסיי שבד עם 24 נקודות ו-6 אסיסטים, ג'יימס אנדרסון קלע 14, צ'ארלס ג'נקינס קלע 11.

ולנסיה - באסקוניה 81:71

לאחר הניצחון של מכבי תל אביב, ענתה באסקוניה עם ניצחון חשוב משלה והיא ממשיכה לדלוק אחר הצהובים. המחצית הראשונה היתה שייכת לבויאן דובלייביץ', פרננדו סן אמטריו וז'ואן סאסטרה, שדאגו להוריד את ולנסיה לחדרי ההלבשה ביתרון 31:36. ברבע השלישי השלימו מרסליניו הוארטס ויוהאנס פויגטמן מהפך, אולם, 7:30 דקות לסיום קבע אריק גרין 58:64 למארחת. באסקוניה לא ויתרה, עלתה ל-71:76, ולא הביטה לאחור. הוארטס הוותיק הצטיין עם 19 נקודות ו-7 אסיסטים, פויגטמן הוסיף 16. סן אמטריו קלע 15 למפסידה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
שחקן באסקוניה רודריג בובואה. GettyImages
ניצחון חשוב. בובואה/GettyImages
אנדרו גאודלוק שחקן מילאנו. GettyImages
גאודלוק במשחק גדול/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully