וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוזר לישראל? עירוני נהריה מנהלת מגעים עם דוראנד סקוט

7.3.2018 / 17:14

הגארד האמריקאי-ג'מייקני (28, 1.96 מ'), ששיחק בעונת 2014/15 בהפועל תל אביב, עשוי להחליף את דנזל ליבינגסטון בשורות הסגולים. שיחק העונה בקבוצת הבת של ממפיס גריזליס

one

עירוני נהריה מחפשת מזה זמן רב לבצע שינוי בסגל, וייתכן שהסגולים מצאו את החלק שיהפוך את העונה המאכזבת שלהם עד כה על פיה. לוואלה! ספורט נודע כי נהריה מנהלת מגעים לצירופו של הגארד האמריקאי ממוצא ג'מייקני דוראנד סקוט, ששיחק בעונת 2014/15 בהפועל תל אביב, והגישה לו הצעה רשמית. אם סקוט יצורף זה יהיה על חשבונו של דנזל ליבינגסטון שלא עומד בציפיות.

סקוט (28, 1.96 מ') הוא בוגר אוניברסיטת מיאמי פלורידה משנת 2013 שפתח את הקריירה המקצוענית שלו באוברדיורו הספרדית. בקיץ 2014 חתם בהפועל תל אביב של עודד קטש וב-28 משחקים במועדון רשם 15.4 נקודות, 4.5 ריבאונדים ו-2.3 אסיסטים בממוצע. בקיץ שלאחר מכן ויתרו האדומים על האופציה שהייתה להם על סקוט והוא חתם בברינדיזי, בה שיחק במשך שנתיים. בקיץ הנוכחי חתם בטורינו, אך עזב את הקבוצה לפני תחילת העונה מסיבות אישיות ועבר לקבוצת ממפיס האסל, קבוצת הבת של ממפיס גריזליס, המשחקת בליגת הפיתוח, ובמדיה רשם 12 נקודות, 5.3 ריבאונדים ו-2.3 אסיסטים למשחק.

נהריה נמצאת בעיצומה של תקופה נוראית עם ניצחון בודד בששת המחזורים האחרונים, והפסד הליגה האחרון שלה אמש (שלישי) למכבי ראשון לציון הוריד את הקבוצה של אריק אלפסי למקום העשירי בטבלה, מרחק ניצחון בודד מהמקום האחרון שמוביל לליגה הלאומית. אלפסי הורחק במהלך המשחק והתפרץ לעבר השופט עומר אסתרון, כשהוא צפוי לעמוד לדין משמעתי בעקבות התנהגותו.

עוד בנושא:

הפועל גלבוע/גליל: טוני מיטשל שוחרר בעקבות בעיה רפואית
עופר רחימי: "אנחנו המאמנים בקו האש"

סנטר הפועל תל אביב דוראנד סקוט. מגד גוזני
בדרך חזרה ארצה? סקוט/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully