וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל גלבוע/גליל: טוני מיטשל שוחרר בעקבות בעיה רפואית

7.3.2018 / 14:45

הסנטר האמריקאי שהצטרף רק לפני שבועיים למועדון לא ייחשב במצבת הזרים של המועדון אחרי שעזב בתום תקופת התרשמות. בגלבוע יעשו מאמצים לצרף שחקן במקומו במהירות

one

הפועל גלבוע/גליל הודיעה כי הסנטר טוני מיטשל ישוחרר מבלי להרשם באיגוד הכדורסל, ובמועדון יעשו מאמצים להביא שחקן במקומו בתקופה הקרובה. מיטשל נחת בישראל לפני שבועיים, כשבחוזהו הייתה לגלבוע תקופת התרשמות של שבועיים לפני שיחליטו האם להחתימו או לא, ולאחר זמן קצר גילו כי השחקן סובל מבעיה רפואית ברגלו שמונעת ממנו להיות בכשירות מלאה, מה שדחף את הקבוצה לוותר עליו.

טוני מיטשל שחקן מכבי חיפה (ימין) מול דרל וויליאמס שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
הפציעה העיבה על השתלבותו. טוני מיטשל בימיו במכבי חיפה/ברני ארדוב

"אמנם מיטשל רשם במהלך האימונים האחרונים השתפרות מרשימה אך בבדיקה רפואית נמצא ממצא מטריד לפיו הוחלט שלא לקחת סיכון ולשחרר את השחקן וכאמור לא להחתימו ולהמשיך בחיפושים אחר מחליף ראוי שיתאים מקצועית וחברתית לסגל הקיים", נכתב בהודעת הקבוצה היום (רביעי).

לגלבוע נותר עוד חילוף אחד במצבת הזרים עד לסיום העונה, כשהקבוצה משחקת כיום עם שלושה זרים בלבד ועם חיסרון משמעותי בעקבות הפציעה של בן אלטיט. שלשום הפסידו השחקנים של אריאל בית הלחמי להפועל אילת, כשגם ספנסר וייס משחק מספר דקות מצומצם אחרי שהתגבר על מחלה. בגלבוע מעוניינים לצרף שחקן במהירות האפשרית, אך סביר להניח שגם במשחק הליגה הקרוב נגד בני הרצליה יופיעו האדומים עם שלושה זרים בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully