וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איבנצ'יץ' יאריך חוזה. קלינגר לשחקנים: "מה שאתם עושים לא מובן מאליו"

7.3.2018 / 16:28

לאור היכולת במחזורים האחרונים, בהפועל חיפה קיבלו החלטה להאריך את החוזה של שחקן ההתקפה הקרואטי. עדן בן בסט צפוי לחזור לסגל במשחק מול מ.ס. אשדוד, שמואל שיימן עשוי לפתוח כמגן ימני

ספורט 1

הפועל חיפה החליטה לממש את האופציה על החלוץ יוסיפ איבנצ'יץ' בעונה הבאה. היכולת של החלוץ במחזורים האחרונים הובילה את יואב כץ וניר קלינגר להחלטה להמשיך את ההתקשרות עם החלוץ. "הוא עושה הכל חוץ מלכבוש, אבל גם הגולים יגיעו", אמרו בקבוצה על החלוץ, שהצטיין בשני המשחקים האחרונים נגד מכבי חיפה. כץ אמור להודיע על ההחלטה באופן רשמי רק לקראת סיום העונה.

ניר קלינגר כינס היום את שחקניו במהלך האימון ושוחח איתם על הדרבי ולקראת אשדוד. "מה שאתם עושים זה דבר לא מובן מאליו. פעם שניה העונה שאנחנו מתמודדים ומנצחים קבוצה פעמיים בשלושה ימים. גם בפעם הקודמת, מול עכו, עשינו את זה. זה אומר שבאתם מוכנים מנטלית למשחק", אמר המאמן. "מצד שני, המשחק נגד אשדוד יהיה הרבה יותר קשה. זה יהיה משחק מורכב, אז כדאי שמהרגע נהיה בפוקוס". הקבוצה תסיים את העונה הסדירה במקום הרביעי, אך שם מקווים להקטין את הפער מהמוליכה.

עוד בנושא
בית"ר ירושלים במגעים לרכישתו של אריק סאבו
במכבי חיפה חוששים שהמחאה תתרחב. שפל חדש: הניקוד האירופי יימחק
מנכ"ל עכו לשעבר נגד דודו דהאן: "הוא מתחבא מאחורי סטנצ'ו"

יוסיפ איבנצ'יץ' שחקן הפועל חיפה. ברני ארדוב
הרשים את הצוות המקצועי. יוסיפ איבנצ'יץ'/ברני ארדוב

עדן בן בסט חזר להתאמן היום והוא צפוי להיות כשיר למשחק באשדוד. מי שייעדרו מהמשחק הם המגן דור מלול (הרחקה) ורסמוס סויסטדט, שצפוי לחזור רק בשבוע הבא. שמואל שיימן עשוי לפתוח בעמדת המגן הימני וחיים מגרלישווילי בצד שמאל.

במקביל, נמשכת מכירת המנויים למשחקי הקבוצה בפלייאוף העליון. הקבוצה מכרה 200 כאלה עד כה. מחירי המנויים: 250 שקל ליציע המזרחי, 300 ליציע הכסף. המנוי כולל גם את משחק הליגה הקרוב מול אשדוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully