וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים במגעים לרכישתו של אריק סאבו

לקבוצה יש אופציה לרכוש את השחקן מפאוק תמורת 400 אלף יורו, אך טביב מנסה להוריד את הסכום. השחקן הביע את רצונו להמשיך ואם בית"ר תגיע להבנות עם היוונים, הוא יחתום לשנתיים נוספות

ספורט 1

בית"ר ירושלים נמצאת בעיצומם של המאבקים בצמרת הליגה וחזק גם בגביע המדינה אך מאחורי הקלעים במועדון כבר חושבים על העונה. הקבוצה נמצאת במגעים עם פאוק סלוניקי לרכישת כרטיסו של הקשר אריק סאבו. כידוע, בסיום העונה, סאבו יחזור אוטומטית לקבוצתו היוונית, כאשר בחוזה בין בית"ר לבין פאוק יש אופציה לקבוצה מהבירה לרכוש את השחקן בכ-400 אלף יורו.

הסיבה למשא ומתן בין הצדדים היא כי בית"ר כרגע מקווה להוריד את סכום מכירתו של השחקן. סאבו עצמו כבר הביע רצון להמשיך במועדון, ואפילו השבוע בני משפחתו הגיעו לארץ לביקור. אם בית"ר תגיע להבנות עם פאוק על מכירת השחקן הוא יחתום לשנתיים נוספות במועדון. סאבו מוערך מאוד על הצוות המקצועי למרות לא מעט תקריות משמעת שהיו לו העונה.

עוד בנושא:

"בעטו בו בעודו שוכב על הרצפה": כתבי אישום חריפים נגד ארבעה אוהדי בית"ר ירושלים
טביב ואוחנה נפגשו עם איתי שכטר, שיקבל הצעה חדשה

אריק סאבו עם משפחתו בית"ר ירושלים. יחצ,
אריק סאבו עם משפחתו/יחצ

סאבו הגיע לבית"ר ירושלים באוגוסט 2016 וכבש מאז במדיה 7 שערים. בינואר האחרון בית"ר ירושלים שקלה לשחרר את השחקן בשל חוסר שביעות רצון מיכולתו המקצועית ותקריות משמעת בהן היה מעורב. סאבו קילל את השופט דניאל בר נתן במהלך משחק הגביע מול הפועל ראשון לציון והורחק משלושה משחקים לאחר שעמד לדין בהתאחדות לכדורגל. לאחר התקרית הביעו בבית"ר זעם רב על השחקן אך בסופו של דבר הוא נשאר במועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully