וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: טביב ואוחנה נפגשו עם שכטר, יקבל הצעה חדשה

הצהובים-שחורים הודיעו כי הצדדים מעוניינים בהמשך ההתקשרות. בין היתר עלתה אפשרות לחוזה ארוך טווח שבסיומו שכטר יקבל תפקיד מקצועי, כשהבעלים מעוניין להשאירו במועדון

ספורט 1

בית"ר ירושלים הודיעה היום (ראשון) שאלי אוחנה נפגש עם איתי שכטר וסוכנו אבי נמני. גם הבעלים אלי טביב נכח בפגישה שהייתה הראשונה במשא ומתן בין המועדון לקפטן הקבוצה מתוך כוונה להמשיך את ההתקשרות בין הצדדים. בית"ר הוסיפה כי עלו מספר הצעות למתווה החוזה ובין היתר עלתה האפשרות לחוזה ארוך טווח שבסיומו ישלב שכטר בתפקיד מקצועי במועדון. בקבוצה הדגישו כי מדוובר בשיחות ראשוניות במשא ומתן וצפויות פגישות נוספות בעתיד על מנת לקדמו. שכטר כבש העונה 9 שערים והיה מעורב בסך הכל ב-13 בליגה. מדובר באחד מהשחקנים המובילים במירוץ לשחקן העונה.

"אסור ששכטר יעזוב", אמר שחקן בקבוצה. "אם הוא יעזוב הרבה דברים יתפרקו". בכל מקרה, הזמן ממש לא משחק לטובת בית"ר מבחינת שכטר ומחירו של החלוץ רק עולה ככל שהקבוצה מתעכבת בהחתמתו. ההערכה היא כי אם הנושא לא ייסגר בשבועיים הקרובים שכטר לא יהיה בבית"ר בעונה הבאה.

בשלב זה השחקן מוכן לחתום על חוזה לשנתיים בסכום של 250-270 אלף דולר לעונה, אך גורם המעורב בפרטים מסר: "על פי מה שקורה בשבוע האחרון שכטר מתרחק מבית"ר. גם מכבי תל אביב וגם הפועל באר שבע הביעו עניין להיכנס למו"מ איתו והוא לא יחכה יותר מדי".

עוד בנושא:

חצי גמר גביע המדינה: בית"ר ירושלים - קרית שמונה, הפועל חיפה - הפועל רעננה
מועדי המחזור ה-26: מכבי תל אביב בשני, בית"ר בראשון, באר שבע בשבת
פגישה מכרעת בין בית"ר לשכטר. גורם: "הוא לא יחכה יותר מדי"

איתי שכטר שחקן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
הקפטן יישאר בבירה? איתי שכטר/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully